۴ بهمن ۱۳۹۲، ۱۴:۰۹

«چند متر مکعب عشق» به روایت عکس و پوستر

«چند متر مکعب عشق» به روایت عکس و پوستر

پوستر «چند متر مکعب عشق» اولین فیلم بلند سینمایی جمشید محمودی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این فیلم در دو بخش سودای سیمرغ و نگاه نو سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور دارد و شنیده ها حاکی از آن است که اثر خوب و متفاوتی است و جز آثار مطرح نسل جوان به شمار می رود.

پوستر این فیلم توسط عوامل پروژه در فضای مجازی منتشر شده است.

 در خلاصه داستان «چند متر مکعب عشق» آمده است که عبدالسلام که یک مهاجر افغان است، به همراه دخترش مرونا در یک کارگاه مشغول به کار و زندگی است. عشقی در راه است، عشق صابر به مرونا، عشقی که فرجامش را هیچ‌کس نمی‌داند، نه صابر، نه مرونا و نه حتی عبدالسلام …

بازیگران این فیلم هم ساعد سهیلی، حسیبا ابراهیمی، نادر فلاح، علیرضا استادی، مسعود میر طاهری، افشین سلیمان پور، امیر غفور صدخسروی و کاظم علیزاده هستند.

دیگر عوامل فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: جمشید محمودی، تهیه کننده: نوید محمودی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، تدوین: سپیده عبدالوهاب، صداگذاری و میکس: امیر حسین قاسمی، صدابردار: مهدی صالح کرمانی، آهنگساز: سهند مهدیزاده، طراح گریم: نوید فرح مرزی، طراح صحنه و لباس: آبتین برقی، جلوه های ویژۀ بصری: مجید یوسف زاده، جلوه های ویژۀ میدانی: آرش آقا بیک، مدیر تولید: دانیال کاشانچی، عکاس: فتاح ذی نوری.

کد خبر 2220451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha