۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۵۹

نحوه پخش «پروانه» از آی‌فیلم کارگردان را شاکی کرد/ حذف گزینشی موسیقی

نحوه پخش «پروانه» از آی‌فیلم کارگردان را شاکی کرد/ حذف گزینشی موسیقی

جلیل سامان که همزمان سریال «ارمغان تاریکی» او از شبکه سه و «پروانه» از شبکه آی فیلم بازپخش می‌شود، نسبت به برخی اقدامات شبکه آی فیلم گلایه‌هایی را طرح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلیل سامان کارگردان سریال «پروانه» در خصوص پخش این مجموعه تلویزیونی که در جشنواره جام جم سه جایزه را از آن خود کرده است، اظهار کرد: متاسفم سريالي كه با مشقت و در قحطي مالي سازمان صدا و سیما ساخته شده به شكلي تحقير آميز در شبكه آي فيلم پخش مي‌شود.

وی افزود: ما براي تك تك پلان‌هاي فيلم جهادگونه تلاش كرده‌ايم و مميزي‌هاي لازم قبل از پخش از شبكه سوم سيما انجام شده است. سانسور مجدد سريال هنگام پخش مجدد بي احترامي به شعور مخاطب، سازندگان و رسانه است.

برنده جایزه ویژه کارگردانی در جشنواره جام جم تصریح کرد: هر اثري به شكل كامل داراي هويت است از بسم الله تا پايانش... حذف چند سكانس از فيلم به دليل وجود موسيقي زمينه و حذف تيتراژ يا نصف و نيمه پخش كردن تيتراژ یا قطع برنامه در لحظه نامناسب براي آگهي بازرگاني نهايت غير حرفه اي بودن پخش در شبكه آي فيلم است.

سامان اذعان کرد: من از پخش سريال «پروانه» از اين شبكه راضي نيستم سريالي كه با كيفيت فول اچ دي ساخته شده با كيفيتي بسيار نازل پخش مي‌شود. اين در حالي است كه شبكه‌هاي تركيه هم براي برنامه‌هاي نازل و سخيف خود پخش اچ دي را در نظر گرفته‌اند. اين به نظر من فاجعه بزرگي است و نشان از مديريت متناقض رسانه است.

وی تأکید کرد: من براي هربار پخش كارم از رسانه بايد چهار چشمي مواظب باشم و بجنگم؟ خسته شدم...! اميدوارم روزي برسد كه انتخاب‌هاي شايسته‌تري براي مديريت‌هاي بي رقيب سازمان در نظر گرفته شود.

این روزها سریال الف ویژه جلیل سامان درباره زندگی شهید چمران در مرحله تحقیق به سر می‌برد.

کد خبر 2220848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha