۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۵:۲۰

اکبر محمدی:

بازی با استقلال جنبه انتقامی ندارد/ برای برد به میدان می‌رویم

بازی با استقلال جنبه انتقامی ندارد/ برای برد به میدان می‌رویم

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با تاکید بر اینکه جدال این تیم برابر استقلال برای اصفهانی‌ها جنبه انتقامی ندارد، گفت: ما در این بازی برد به میدان می‌رویم.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر محمدی در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر استقلال در جمع خبرنگاران گفت: فکر می‌کنم که بازی متفاوتی با جام حذفی است. من واژه انتقام جویی را نمی‌پذیرم. ما نباید در این بازی احساسی ظاهر شویم. هر بازی شرایط خاص خود را دارد و برای کسب امتیاز به مصاف حریف خواهیم رفت. این بازی برای هر دو تیم حساسیت دارد و برای کسب برد به میدان خواهند رفت.

وی ادامه داد: برای استقلال بازی بیرون از خانه و ورزشگاه آزادی تفاوتی ندارد. ما از این تیم شناخت داریم و امیدواریم که هواداران از دیدن یک بازی خوب لذت ببرند و ما هم با دست پر از میدان خارج شویم.

این مربی با اشاره به دیدار هفته گذشته دو تیم در جام حذفی بیان کرد: ما در نیمه دوم بازی جام حذفی توانستیم میدان را در اختیار بگیریم که این موضوع ما را خیلی امیدوار کرده است برای همین فردا با روحیه خوب به مصاف حریف می رویم و به دنبال کسب برد برابر استقلال هستیم.

محمدی در خصوص غایبان این تیم برابر استقلال توضیح داد: تنها مهدی رجب‌زاده را در اختیار نداریم. او 10 روز است که تیم را همراهی نمی‌کند ولی بقیه بازیکنان به این دیدار می‌رسند و با تمام قوا پا به میدان می‌گذاریم.

کد خبر 2221179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha