۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۷:۳۳

عبدالله ویسی:

بگویم به سپاهان می‌بازیم، می‌گویند جادوگرم/ شجاعت کرانچار را تحسین می‌کنم

بگویم به سپاهان می‌بازیم، می‌گویند جادوگرم/ شجاعت کرانچار را تحسین می‌کنم

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان با اشاره به اینکه هدف تیمش کسب امتیاز از اصفهان است، گفت: اگر بگویم مقابل سپاهان شکست می‌خوریم، می‌گویند جادوگر است بنابراین نتیجه این بازی را پیش‌بینی نمی‌کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی دقایقی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازی سخت و دشواری مقابل تیم سپاهان بزرگ در پیش داریم و سپاهان تلاش می‌کند که برنده این بازی باشد تا در کورس قهرمانی بماند و ما نیز به امتیاز نیاز داریم تا جایگاه خود را در میانه‌های جدول تثبیت کنیم.

وی افزود: فکر می‌کنم مسابقه خوب و جوانمردانه‌ای شود زیرا همیشه بازی‌های تیم‌های اصفهانی و خوزستانی جذاب بوده و بازی فردا نیز از این مساله مستثنی نیست و تلاش ما این است که با حداقل امتیاز از اصفهان خارج شویم.

سرمربی استقلال صنعتی خوزستان با بیان اینکه برای این بازی مصدوم نداریم و ترائوره، بازیکن ما 3 اخطاره است، بیان داشت:‌3،4 تیمی که بالای جدول هستند شانس قهرمانی دارند و من سپاهان را جزء مدعیان می‌دانم و در کل سپاهان، استقلال، پرسپولیس و فولاد شانس‌های قهرمانی هستند.

وی با اشاره به شرایط تیمش در فصل جاری ادامه داد: تیم‌هایی که از لیگ دسته یک به لیگ برتر می‌آیند، دردسرهای خود را دارند و باید ساختارشان را درست کنند؛ نگاه مردم نسبت به این تیم‌ها این است که دوباره به لیگ یک باز می‌گردند و این تفکر در مورد تیم پیکان هم وجود داشت، هرچند که ما تلاشمان را کردیم که پیکان را نگه داریم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

ویسی افزود: با صبا که تیم استخوان‌داری بود و تجربه چند سال حضور در لیگ و لیگ قهرمانان را داشت، تقریباً موفق عمل کردیم و استقلال خوزستان نیز تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است و هدف ما با این تیم حضور در میانه‌های جدول بود.

وی بیان داشت:‌ این اتفاق در 24 هفته گذشته صورت گرفته و تلاش‌مان این است که در 6 هفته باقیمانده این تیم را در همین مکان میانه‌های جدول نگه داریم اما نگاه مردم ایران به تیم‌های لیگ یکی این است که در سال نخست فقط کاری کنند که در لیگ بمانند و در سال‌های آینده هدف‌های مهم‌تری را پیگیری کنند.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد جوان‌گرایی کرانچار در تیم سپاهان گفت: کرانچار شهامت داشته و باید او را تحسین کرد اما ساختار باشگاه سپاهان همیشه اینگونه بوده و سال‌هاست که این باشگاه رده‌های پایه خود را به خوبی می‌سازد و از آنها استفاده می‌کند و در کنار بازیکنان لژیونر و خوبی که به خدمت می‌گیرد، از بازیکنان جوان هم استفاده می‌کند اما تماشاگران و مدیران این باشگاه نیز صبر کردند و من از اینکه جوانان به خوبی در سپاهان کار کردند، خوشحال هستم.

وی در پاسخ به سئوالی پیرامون پدیده فصل جاری اظهار داشت: شریفی بازی‌های خوبی از خود نشان داده و در 5 بازی، 6 گل به نظر رسانده و به نظر من شریفی باید پدیده فصل شود و بازیکنانی که در استقلال و پرسپولیس هستند، به هیچ عنوان پدیده نیستند زیرا شاکله آنها در تیم‌های دیگر تشکیل شده و در آنها رشد کرده و بعد به استقلال و پرسپولیس آمده‌اند بنابراین باید قبل از پایان مسابقات، شریفی به عنوان پدیده مسابقات اعلام شود.

ویسی در مورد نتیجه بازی گفت: من اگر بگویم سپاهان می‌برد، می‌گویند جادوگر بود و از نتیجه خبر داشت اما اگر بگویم سپاهان را می‌بریم، فردا در ورزشگاه علیه من شعار می‌دهند مثل بازی قبل در اصفهان که علیه من شعار دادند اما امیدوارم هر تیمی که تلاش کند، بتواند نتیجه بهتری بگیرد.

وی خاطرنشان کرد:‌ سپاهان بازیکنان بزرگی داشته و قطب فوتبال کشور بوده و 9 سال است که در آسیا بازی می‌کند و شخصیت این تیم برای قهرمانی در آسیا شکل گرفته و این تیم در آسیا قابل احترام است و از این بابت به مردم اصفهان و سپاهان تبریک می‌گویم.

کد خبر 2221317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha