۷ بهمن ۱۳۹۲، ۶:۳۳

اسدی:

سرانه فضای سبز شهر بوشهر از نصف میانگین کشوری هم کمتر است

سرانه فضای سبز شهر بوشهر از نصف میانگین کشوری هم کمتر است

بوشهر - خبرگزاری مهر: عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: شهر بوشهر حتی به اندازه نصف سرانه کشور فضای سبز ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، نصرالله اسدی یکشنبه شب در نشست شورای شهر بوشهر اظهار داشت: بسیاری از مردم ایران فکر می‌کنند که وجود پارس جنوبی در استان بوشهر باعث می‌شود تا بوشهر بتوانند اعتبارات زیادی را برای توسعه شهری جذب کنند ولی در عمل شاهدیم که مشکلات بسیار زیادی در این زمینه وجود دارد.

وی با اشاره به پیش بینی 500 میلیارد ریال اعتبار برای شهرداری بوشهر در سال آینده، خاطرنشان ساخت: از این میزان اعتبار، 200 میلیارد ریال هزینه حقوق و تشکیلات شهرداری است و تنها 300 میلیارد ریال برای خدمات و عمران شهری است.

نمی‌توانیم 520 کوچه خاکی بوشهر را آسفالت کنیم

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به کم بودن این میزان اعتبار برای توسعه خدمات و عمران شهری، تاکید کرد: در صورت تحقق 300 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی، نمی‌توانیم 520 کوچه خاکی بوشهر را آسفالت کنیم.

وی با اشاره به تصویب 730 پرونده در کمیسیون ماده 100 برای تخریب، بیان داشت: با توجه به عدم صدور مجوز لازم از بخش‌های مسئول و به خاطر برخی از ملاحظات نمی‌توانیم نسبت به تخریب اقدام کنیم که فقط در دوره فرمانداری پورکبگانی با دستور دادستان یک منزل را تخریب کردیم که هنوز هم تحت تاثیر پیامدهای آن قرار داریم.

پیگیری مطالبات مردم محلات جنوبی شهر بوشهر

اسدی افزود: پیگیری مطالبات مردم محلات جنوبی شهر بوشهر یکی از مهمترین دغدغه‌های اعضای شورای شهر بوشهر است که متاسفانه امکانات ما ضعیف است و شهرداری حتی قادر به تامین یک خودرو برای اجرائیات و نظارت بر تخلفات ساختمانی نیست.

وی به سرانه پائین فضای سبز شهر بوشهر اشاره کرد و بیان داشت: میزان سرانه فضای سبز بوشهر از نصف میانگین کشوری نیز کمتر است و باید تلاش کنیم که این وضعیت بهبود یابد.

این عضو شورای شهر بوشهر خاطرنشان ساخت: تحویل پارک به لیان به شهرداری موضوع مهمی است که امیدواریم محقق شود تا شاهد ایجاد فضای سبز مناسب و ساخت تفرجگاه برای مردم باشیم.

کد خبر 2222237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha