۸ بهمن ۱۳۹۲، ۸:۲۹

جزینی در گفتگو با مهر:

تمرین مفید ایرانی‌ها با فرنگی‌کاران ژاپن/ سوریان هنوز سردار تیم ملی است

تمرین مفید ایرانی‌ها با فرنگی‌کاران ژاپن/ سوریان هنوز سردار تیم ملی است

مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در حاشیه برگزاری اردوی مشترک با فرنگی کاران ژاپنی گفت: تمرین با ژاپنی‌ها به درخواست آنها بوده و مطمئنا به سود کشتی گیران ما به خصوص سبک وزن‌هاست.

رسول جزینی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تیم کشتی فرنگی ایران، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: فرنگی کاران ژاپن بعد از جام یادگار از فدراسیون خواستند تا در ایران بمانند و یک اردوی 10 روزه را با کشتی‌گیران ما داشته باشند که ما نیز پس از بررسی قبول کردیم.

وی افزود: بدیهی است بیشترین سود را ژاپنی‌ها خواهند برد زیرا آنها بی‌دلیل درخواستی ندارند و کاری را از روی احساس انجام نمی‌دهند. البته تمرین فرنگی کاران ژاپنی به ویژه سبک وزن‌های آنان برای بچ‌های ما هم مفید است چراکه سبک وزن‌های ژاپنی توان و تکنیک بالایی دارند.

مربی تیم ملی با اشاره به این موضوع که دوران حمید سوریان به پایان نرسیده و او همچنان سردار تیم ملی ایران است، یادآور شد: سوریان جوان است و باز هم می‌تواند برای ایران افتخار کسب کند. کادر فنی به ویژه محمد بنا تامید زیادی بر حضور وی در عرصه قهرمانی دارند چراکه او می‌تواند با کسب هفتمین طلای جهان و المپیک خود در کشتی ایران و جهان ماندگار و جاودانه شود.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه فضای حاکم بر اردوی کشتی فرنگی بسیار مطلوب و امیدوار کننده است و یه رابطه خوب دو طرفه بین اردونشینان و مربیان بوجود آمده است. همانطور که می‌دانید با حضور مجدد محمد بنا دوباره شاهد حضور المپیکی‌ها هستیم و همین موضوع موجی از امید و انگیزه را در بین دیگر فرنگی کاران بوجود آورده است.

جزینی  در خاتمه با اشاره به برنامه های مهم پیش روی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: هدفگذاری ما برای اوایل سال آینده، حضور هر چه قوی تر در رقابتهای قهرمانی آسیا در قزاقستان و جام جهانی 2014 روسیه است که البته به فاصله نزدیکی از هم برگزار می شود. ما اردوهای متعددی تا آن زمان برپا خواهیم کرد و مطمئنا باشید همان تیمی خواهیم شد که در رقابتهای جهانی و المپیک خوش درخشید.

کد خبر 2222488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha