۱۲ بهمن ۱۳۹۲، ۹:۲۵

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی:

تیم‌های قدرتمند و مطرحی به ترکیه آمده‌اند/ امیدواریم به خواسته‌هایمان برسیم

تیم‌های قدرتمند و مطرحی به ترکیه آمده‌اند/ امیدواریم به خواسته‌هایمان برسیم

حسن بابک مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی که هم اکنون همراه فرنگی کاران منتخب ایران در استانبول حضور دارد گفت: تیم های مطرح جهان در رقابت های جام وهبی امره ترکیه حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن بابک با اشاره به آخرین وضعیت این رقابت ها گفت: تیم های خوب و مطرحی نظیر روسیه، آذربایجان، بلاروس و گرجستان در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند و نکته مثبت این قضیه، حضور این تیم ها با نفرات و مربیان اصلی خود در این رقابت‌ها است.

بابک ادامه داد: با توجه به اینکه این رقابت ها از سطح بالایی برخوردار است می تواند برای کشتی گیران جوان ما میدان خوب و مفیدی باشد.

وی ادامه داد: مدعیان وزن 59 کیلوگرم تیم ما یعنی محمد مراد الیاسی و علی ارسلان شب گذشته به روی باسکول رفتند و رقابت های خود را از ظهر امروز آغاز می کنند. در این وزن 37 کشتی گیر حضور دارند که از ان جمله می توان به مدعیان مطرحی از ترکیه، روسیه، گرجستان، قرقیزستان، ازبکستان، قزاقستان، رومانلی، بلغارستان، آذربایجان و بلاروس اشاره کرد.

مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی اظهار داشت: وزن کشی چهار وزن دوم نیز عصر امروز شنبه برگزار خواهد شد که طی آن پرهام قنبری در وزن 66 کیلوگرم، پیام بویری در وزن 75 کیلوگرم، مسعود مرادی در وزن 85 کیلوگرم و سید سجاد مولایی و آرمان نظری در وزن 130 کیلوگرم به روی باسکول خواهند رفت تا مسابقات خود را از فردا یکشنبه برگزار کنند.

بابک در پایان در مورد شرایط تیم اعزامی خاطرنشان کرد: تمامی کشتی گیران در شرایط خوبی به سر می‌برند و امیدوارم بتوانیم در این رقابت ها به نتایج مورد انتظار خود دست پیدا کنیم.

 

کد خبر 2225764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha