۸ بهمن ۱۳۹۲، ۸:۵۰

غفوریان مطرح کرد:

اجرای آثار جشنواره تئاتر فجر در استانها گامی رو به جلو است/ استقبال خوب لرستانیها از نمایشها

اجرای آثار جشنواره تئاتر فجر در استانها گامی رو به جلو است/ استقبال خوب لرستانیها از نمایشها

خرم آباد - خبرگزاری مهر: کارگردان نمایش "دو به یک به نفع بارسلونا" گفت: اجرای آثار جشنواره تئاتر فجر در استانها گامی رو به جلو است.

مهسا غفوریان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای برخی آثار جشنواره فجر در لرستان اظهار داشت: خوشبختانه میزبانی لرستان در این دوره از جشنواره بسیار مطلوب بود به طوریکه گروههای نمایشی شرکت کننده از روند میزبانی راضی بودند.

وی با اشاره به تاثیر اکران برخی آثار جشنواره تئاتر فجر در استانها عنوان کرد: اینکه برخی از آثار در شهرستانهای مختلف اکران می شود رویکرد بسیار موثری است که هم بر ارتباط بیشتر مردم با هنر تئاتر و هم در زمینه آشنایی هنرمندان با آثار جشنواره فجر تاثیر گذار است.

کارگردان نمایش "دو به یک به نفع بارسلونا" عنوان کرد: این رویکرد متولیان امر در زمینه اجرای آثار جشنواره تئاتر در استانها یک قدم رو جلو است که امیدوارم استمرار داشته باشد.

غفوریان همچنین از استقبال خوب مردم لرستان از اجرای نمایشها تقدیر کرد و یادآور شد: در جریان اجرای آثار احساس می کردم که مردم خیلی خوب با نمایشها ارتباط برقرار می کنند و مشتاق بودند.

وی عنوان کرد: اجرای آثار جشنواره تئاتر در استانها کمک می کند به اینکه تمرکز جشنواره تئاتر فجر از تهران خارج شده و مردم در شهرستانهای مختلف بیشتر شاهد اجرای نمایشها باشند.

کارگردان نمایش "دو به یک به نفع بارسلونا" افزود: با اجرای همه آثار جشنواره در تهران ممکن است بسیاری از مردم این موقعیت را نداشته باشند که برای دیدن کارها به تهران بیایند ولی اجرای آثار در استانها کمک می کند که مردم بیشتر تئاتر ببینند و در این زمینه بیشتر ترغیب شوند.

غفوریان از مهمان نوازی هنرمندان لرستانی از گروههای نمایشی تقدیر کرد و گفت: همکاری هنرمندان و همچنین متولیان برگزاری نشان می دهد که درک خوبی نسبت به کار نمایش و فضای جشنواره در میان دست اندرکاران برگزاری جشنواره در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه متولیان هر آنچه در توان داشتند در اختیار گروههای نمایشی گذاشتند، بیان داشت: به رغم اینکه برای نخستین بار بود که برای اجرای نمایش به لرستان می آمدم و پیشینه ذهنی در مورد هنرمندان این دیار نداشتم ولی همکاری و میزبانی لرستانیها قابل تقدیر بود.

کارگردان نمایش "دو به یک به نفع بارسلونا" با بیان اینکه استقبال از نمایش ما در لرستان بسیار خوب بود، ادامه داد: مردمی که کار را دیده بودند در صحبت هایی که با اعضای گروه داشتند نشان دادند که واقعا با این اثر نمایشی ارتباط برقرار کرده و این برای من راضی کننده بود.

غفوریان با بیان اینکه استقبال از اجرای آثار نمایشی نشان دهنده درک هنری بالای مردم استان است، عنوان کرد: امیدوارم با استمرار برگزاری جشنواره تئاتر و اجرای نمایشهای مختلف آشنایی مردم لرستان با فضای اجرای آثار نمایشی بیش از پیش افزایش یابد.

کد خبر 2223007

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha