۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۶:۲۳

سخنگوی باشگاه استقلال خبر داد:

با جدایی تیموریان مخالفت شد/ نشست ویژه آندو با مدیرعامل و سرمربی

با جدایی تیموریان مخالفت شد/ نشست ویژه آندو با مدیرعامل و سرمربی

سخنگوی باشگاه استقلال با اشاره به نشست شورای معاونان این باشگاه تاکید کرد: در این جلسه موضوع پیشنهاد یک باشگاه قطری به آندرانیک تیموریان مطرح شد که سرمربی، مدیرعامل و همه معاونین باشگاه مخالفت خود را با جدایی وی اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه استقلال، هاشم ساعدی در مورد آخرین وضعیت آندرانیک تیموریان، ضمن بیان مطلب فوق گفت: تیموریان از بازیکنان بسیار با ارزش استقلال و تیم‌ ملی ایران است که همواره در بازی‌های تیم‌ملی‌ و استقلال به عنوان یک بازیکن موثر به میدان رفته است.

وی افزود: گفته می‌شود یک تیم قطری علاقه‌مند به جذب آندرانیک تیموریان است و ما می‌دانیم سطح فوتبال این بازیکن از قطر بالاتر است و طبیعی است که با توجه به توان فنی بالا و قدرت بدنی مناسب، بسیاری از تیم‌ها علاقه‌مند به خدمت‌ گرفتن این بازیکن باشند.

سخنگوی باشگاه استقلال تاکید کرد: بر همین اساس موضوع جدایی این بازیکن در جلسه شورای معاونین باشگاه استقلال مطرح شد که مدیرعامل و سرمربی و کلیه معاونین مخالفت خود را با جدایی این بازیکن اعلام کردند. لذا قرار بر این شد جلسه‌ای بین فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی با آندرانیک تیموریان برگزار شود و در این خصوص تصمیم‌گیری صورت پذیرد.

وی در ادامه اعلام کرد: نکته دیگر مطرح شده در این جلسه در خصوص محرومیت آندرانیک تیموریان بود. می‌دانیم این بازیکن یک فوتبالیست فنی، فیزیکی و محکم است که در تیم‌ ملی و استقلال همواره همین‌طور فوتبال بازی می‌کند و در همه جای زمین هم حضور دارد. بازیکنان فوتبال او را دوست دارند.

ساعدی همچنین گفت: از اتفاقات ناخواسته که در برخورد آندو با عشوری صورت گرفت متاسف شدیم‌، اما این حرکت به هیچ‌وجه تعمدی نبود و در مسابقه فوتبال از این نوع برخوردها همیشه پیش می‌آید. خود عشوری هم یک بازیکن فیزیکی است که در طول بازی‌ با ما  و در جریان بازی چندین برخورد با بازیکنان استقلال داشت. علی‌رغم اینکه آن اتفاقات ناخواسته و سیر طبیعی بازی بود،‌ اما ما از عشوری عذرخواهی می‌کنیم و امیدواریم اینگونه اتفاقات در فوتبال ما تکرار نشود.

کد خبر 2223640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha