۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۰۳

همزمان با ایام دهه مبارک فجر؛

آغاز فعالیت 114 خانه قرآن در شرق تهران 

آغاز فعالیت 114 خانه قرآن در شرق تهران 

شهردار منطقه 8 از آغاز به کار 114 خانه قرآن با تاسی از یک صدو چهارده سوره قرآن، همزمان با فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سعید طلوعی با اعلام این مطلب در جلسه شورای فرهنگی اجتماعی و ورزشی که با حضور حجه الاسلام صادق زاده، روسای سازمانها و ادارات منطقه برگزار شد، اظهار داشت: ارتقای روحیه معنوی شهروندان ازجمله اهداف راه اندازی خانه های قرآن در سطح محلات است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت محلی بر مبنای مسجد محوری، رویكرد مهمی در مدیریت شهری است، افزود: مساجد محور اصلي تقويت هويت ا سلامي، و ايراني شهر محسوب مي شوند و روحانيون در کنار خادمان مدیریت شهری نقش سازنده ای در آباداني شهر و به حداقل رساندن مشكلات شهري برعهده دارند.

طلوعی با اشاره به تشکیل دفتر شورای راهبری منطقه زیر نظر امور مساجد برتعامل هرچه بیشتر ائمه جماعات با مدیریت شهری تاکید کرد.

وی افزود: رویکرد فاخر مسجد محوری در شهرداری تهران موید نقش روحانیت در پاسداری و ترویج مسایل دینی و فرهنگی است.

شهردار منطقه 8 با اشاره به تعامل مدیریت شهری با ائمه جماعات گفت: تعامل بسیار خوبی بین روحانیت معززو مجموعه شهرداری منطقه وجود دارد و توفیق حضور مسوولان شهرداری در مساجد و شنیدن نظرات مردم، انگیزه ای ایجاد کرده که بیش از پیش در خدمت شهروندان مومن باشیم.

کد خبر 2224159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha