۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۵:۴۲

از 11 تا 16 بهمن/

نمایشنامه خوانی "آخرین پری کوچک دریایی" در محلات اجرا می شود

نمایشنامه خوانی "آخرین پری کوچک دریایی" در محلات  اجرا می شود

محلات– خبرگزاری مهر: رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان محلات از اجرای نمایشنامه خوانی "آخرین پری کوچک دریایی" همزمان با دهه فجر در محلات خبر داد.

مهدی ملک محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این نمایشنامه خوانی به کارگردانی میثم کرمی و نویسندگی چیستا یثربی از 11 تا 16 بهمن ساعت 17:30 در سالن تجربه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محلات اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: در این نمایش 20 تن از بازیگران این شهرستان حضور دارند.

ملک محمدی در ادامه از برگزاری دومین همایش کشوری شعر " آیینه خورشید" همزمان با دهه فجر خبر داد و اظهار کرد:همایش کشوری شعر آینه خورشید با حضور شاعرانی از سراسر کشور با موضوع محورهای انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، خلیج همیشه فارس، تدبیر امید و نشاط اجتماعی و دیگر موضوعات آزاد در ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش 12 بهمن است، افزود: این همایش با همکاری اداره ارشاد و انجمن ادبی آوای ارغنون در 17 بهمن در سالن اجتماعات حضرت زینب(س) محلات برگزار می شود.

ملک محمدی بیان کرد: برگزاری گارگاه نقاشی با عنوان پرتو هنر و برگزاری نمایشگاه خوشنویسی تذهیب و حجم با موضوع انقلاب و نظام اسلامی از دیگر برنامه‌هایی است که همزمان با دهه فجر در این شهرستان برگزار می‌شود.
 

کد خبر 2224442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha