۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۷:۲۴

برنامه های وزارت ورزش و جوانان در دهه فجر اعلام شد

برنامه های وزارت ورزش و جوانان در دهه فجر اعلام شد

وزارت ورزش و جوانان طی اطلاعیه‌ای برنامه های خود را در ایام دهه مبارکه فجر اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت وزارت ورزش و جوانان، همزمان با آغاز ایام دهه فجر، برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان هم برای این ایام آغاز می شود که این برنامه ها به شرح زیر است:

طبق برنامه روز دوازدهم بهمن‌ماه  همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران در سال 1357، کارکنان و بسیجیان وزارت ورزش و جوانان و روسای فدراسیون‌ها هم به بهشت زهرا می‌روند تا در محل جلوس امام (ره) حاضر شوند. مسابقات ورزشی کارکنان زن و مرد وزارت ورزش و جوانان هم از همین روز آغاز می‌شود. کارکنان در رشته‌های دارت، تیراندازی، طناب‌کشی و آمادگی جسمانی رقابت می‌کنند. این مسابقات در سالن اجتماعات وزارت ورزش و جوانان و ورزشگاه انقلاب برگزار می‌شود.

 یکی از دیگر از برنامه‌هایی که روز دوازدهم بهمن‌ ماه انجام می‌شود، رونمایی از پیراهن تیم‌ملی فوتبال است. با حضور محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان از پیراهنی که قرار است بازیکنان تیم ملی در جام‌جهانی 2014 برزیل بپوشند، رونمایی می‌شود.

در این ایام رونمایی از درگاه الکترونیکی  و  پایگاه اطلاع‌ رسانی وزارت ورزش و جوانان، دیدار  معاونین وزارت ورزش  و جوانان از ایثارگران و خانوده‌هایشان وفرزندان شهدای  وزارت ورزش و جوانان و... نیز برگزار می‌شود.

روز بیستم بهمن‌ماه هم قرار است مراسم بزرگداشت مقام و منزلت زن در انقلاب اسلامی( ویژه کارکنان زن) برپا شود. مسئولان و کارکنان وزارت ورزش و جوانان در نظر دارند با  اهدای تاج گل در حرم مطهر امام‌ راحل(ره) حاضر شوند و با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کنند. 

روز 22 بهمن‌ماه نیز مسئولان و کارکنان وزارت ورزش و جوانان به همراه ورزشکاران و روسای فدراسیون‌ها در راه‌پیمانی شرکت می‌کنند. به طبع وزارت ورزش و جوانان، اداره کل ورزش و جوانان استان‌ها هم برنامه‌های مشابه‌ای را در دستور کار دارند.

برنامه‌های ایام دهه فجر وزارت ورزش و جوانان با همکاری مرکز روابط عمومی و اطلاع‌ رسانی، بسیج  و دفتر مقام عالی وزارت انجام می‌شود.

کد خبر 2224554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha