۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۸:۰۷

به مناسبت دهه فجر/

14 طرح در شهرك هاي صنعتي خراسان شمالي به بهره برداري مي رسند

14 طرح در شهرك هاي صنعتي خراسان شمالي به بهره برداري مي رسند

بجنورد- خبرگزاري مهر: سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: همزمان با دهه فجر امسال 14 طرح عمراني و صنعتي در شهرك ها و نواحي صنعتي استان به بهره برداري مي رسند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی یوسفی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران عنوان كرد: در دهه فجر امسال شش پروژه عمراني و هشت واحد صنعتي در شهرك ها و نواحي صنعتي خراسان شمالي به بهره برداري مي رسد.

وي اضافه كرد: ساختمان مرکز خدمات و کسب و کار بیدک به مساحت‌هزار و 240 متر مربع، اجرای فاز یک شبکه روشنایی شهرک صنعتی بیدک به مسافت 1.5 كيلومتر، اجرای شبکه توزیع گاز شهرک صنعتی جاجرم به طول 11 کیلومتر، احداث سوله کارگاهی در شهرک صنعتی مانه و سملقان به تعداد سه واحد به مساحت 723 متر مربع، تامین آب شهرک صنعتی مانه و سملقان با حفر یک حلقه چاه و اجرای مخزن 500 متر مکعبی و تامین آب شهرک تخصصی فرش دستباف بجنورد با احداث 12 کیلومتر شبکه توزیع آب و احداث اتاقک و حصارکشی محوطه، شش طرح عمراني هستند كه همزمان با دهه فجر امسال در شهرك ها و نواحي صنعتي مزبور به بهره برداري مي رسند.

يوسفي با بيان اين كه براي اجراي اين طرح ها در مجوع 28 ميليارد ريال اعتبار هزينه شده است، افزود: با اجراي اين طرح ها شرايط براي سرمايه گذاري در شهرك ها و نواحي صنعتي فوق الذكر تسهيل مي شود.

او در ادامه با اشاره به اين كه همچنين در اين ايام هشت طرح صنعتي نيز در شهرك هاي خراسان شمالي به بهره برداري مي رسند، اضافه كرد: اين هشت طرح شامل تیرچه فلزی با جوش مقاومتی، سیم و کابل، ریخته‌گری چدن، انواع اسکلت و سوله فلزی، تولیدی پوشاک، بسته‌بندی‌های جدید و واحد مواد شوینده هستند.

به گفته يوسفي پنج مورد از این طرح‌ها در شهرک صنعتی بیدک بجنورد، یک مورد در مانه و سملقان و یک طرح صنعتي هم در شهرك صنعتي شیروان افتتاح مي شوند.

وي عنوان كرد: براي اجراي اين طرح ها بيش از 87 ميليارد ريال سرمايه گذاري صورت گرفته و با بهره برداري از آنها براي 152 نفر به صورت مستقيم اشتغال زايي مي شود.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی تصريح كرد: اين طرح ها در دهه فجر امسال با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و مسئولان استاني افتتاح مي شوند.

 

کد خبر 2224573

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha