۱۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۴:۴۳

آیت الله نوری همدانی:

پاسخ یاوه گویی‌های دشمنان را باید داد/ سخنان اوباما تاسف‌بار است

پاسخ یاوه گویی‌های دشمنان را باید داد/ سخنان اوباما تاسف‌بار است

یکی از مراجع تقلید شیعیان جهان گفت: اوباما اخیرا گفته است که ایران به دلیل تأثیر تحریم‌ها و فشارها حاضر به نشستن پای میز مذاکره شده است که باید پاسخ این یاوه گویی‌ها را داد.

به گزارش خبرنگار مهر از قم، آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی ظهر پنج شنبه در دیدار اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: امروز اتحاد خوبی بین مردم و مسئولان بعد از برگزاری انتخابات بوجود آمده و مجلس و دولت نیز برای حل مشکلات کشور با هم متحد و همراهی دارند.

وی تأکید کرد: باید بین دولت و ملت همواره همدلی و وحدت وجود داشته باشد و همه کسانی که در راستای اعتلای نظام اسلامی تلاش می‌کنند باید با هم تعامل و همراهی داشته باشند چرا که وجود وحدت در کشور موجب پیشرفت و تعالی خواهد شد.

تقدیر از مواضع رئیس جمهور در اجلاس داووس

استاد برجسته حوزه از حضور و اعلام مواضع رئیس جمهور در اجلاس داووس و همچنین اهتمام وی به مبارزه با فقر و رفع مشکلات کشور تقدیر کرد.

وی همچنین به سخنان اخیر رئیس جمهور و وزیر امور خارجه آمریکا واکنش نشان داد و بیان اینگونه سخنان را موجب تاسف برشمرد.

آیت الله نوری همدانی ابراز داشت: بیان اینگونه سخنان نشان دهنده خوی استکباری و روحیه خصمانه آمریکا و مسئولان این کشور است.

این مرجع تقلید شیعیان اضافه کرد: اوباما اخیرا گفته است که ایران به دلیل اینکه تحریم‌ها و فشارها تاثیرگذار بوده حاضر به نشستن پای میز مذاکره شده است که باید پاسخ اینگونه سخنان را داد.

نباید تصور شود ما تحقیر شده‌ایم

وی تلاش‌های دولت برای برقراری ارتباط با سایر کشور را خوب دانست و افزود: نباید شرایط به سمتی برود که اینگونه تصور شود ما تحقیر شده‌ایم و باید جواب یاوه‌گویی های دشمنان را داد و در مقابل آن سکوت نکرد.

آیت الله نوری همدانی در خصوص بحران‌های موجود در کشورها منطقه و اسلامی نیز افزود: در برخی کشورهای اسلامی حکومت و سیاست استعماری حاکم است که این امر باعث شده تا قدرت‌های استکباری در منطقه خودنمایی کنند و جولان دهند.

کد خبر 2225017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha