۱۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۹:۲۳

آیت الله موسوی اردبیلی:

دولت برای اتمام پروژه‌های عمرانی قم کمک‌های ویژه‌ای داشته باشد

دولت برای اتمام پروژه‌های عمرانی قم کمک‌های ویژه‌ای داشته باشد

قم - خبرگزاری مهر: یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: از دولت می‌خواهیم که کمک‌های ویژه‌ای به شهر مقدس قم داشته باشند تا پروژه‌های عمرانی هر چه زودتر به پایان برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله العظمی سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی غروب پنج‌شنبه در دیدار اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: در هشت سال گذشته شرایط کشور خوب نبود.

وی گفت: ما سالهای گذشته با زبان بی زبانی مسائل و حرف هایمان را مطرح می‌کردیم و سختی‌های زیادی کشیدیم و در برخی مواقع به دعا متوسل می‌شدیم تا شرایط بهبود یابد و امروز نیز می‌دانیم با مسئولیتی که شما پذیرفته‌اید باید سختی‌ها را تحمل کنید.

استاد برجسته حوزه علمیه قم افزود: از شما و دولت می‌خواهیم که کمک‌های ویژه‌ای به شهر مقدس قم داشته باشید تا پروژه‌های عمرانی هر چه زودتر به پایان برسد.

در ابتدای این دیدار نیز معاون اول رئیس جمهور گزارشی از برنامه‌های دولت در ما‌ه‌های اخیر و همچنین در خصوص توافقنامه ژنو و طرح هدفمندی یارانه‌ها ارائه کرد.

اسحاق جهانگیری در سفر یک روزه خود به قم با حضرات آیات صافی گلپایگانی، وحید خراسانی، مکارم شیرازی، سبحانی، نوری همدانی و جوادی آملی دیدار و گفتگو کرد.

شرکت در شورای برنامه ریزی استان و همچنین بازدید از طرح توسعه ضلع شرقی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه معاون اول رئیس جمهور به قم بود.

 

کد خبر 2225179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha