۱۱ بهمن ۱۳۹۲، ۹:۴۱

جهانگیری با آیت الله سبحانی و نماینده آیت الله سیستانی در قم دیدار کرد

جهانگیری با آیت الله سبحانی و نماینده آیت الله سیستانی در قم دیدار کرد

قم - خبرگزاری مهر: معاون اول رئیس جمهور با آیت الله العظمی سبحانی و همچنین حجت الاسلام شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی در قم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسحاق جهانگیری در ادامه سفر یک روزه خود به منظور دیدار با برخی از مراجع عظام تقلید، شامگاه پنج شنبه با آیت الله العظمی جعفر سبحانی و همچنین حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی نماینده آیت الله العظمی سیستانی در قم دیدار و گفتگو کرد.

معاون اول رئیس جمهور بعد از برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی استان قم با حضور در دفتر آیت الله سبحانی ضمن دیدار و گفتگو با این مرجع تقلید نماز مغرب و عشاء را نیز به امامت ایشان اقامه کرد.

گفتنی است در این دیدار که بدون حضور خبرنگاران برگزار شد، آیت الله سبحانی در خصوص رفع مشکلات کشور از جمله رفع مشکل گرانی و تورم تأکید کرده است.

اسحاق جهانگیری نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از مهمترین اقدامات 6 ماهه دولت جدید در عرصه های داخلی و بین المللی ارائه کرد.

بعد از این دیدار معاون اول ریس جمهور با حضور در دفتر حجت الاسلام شهرستانی با نماینده آیت الله سیستانی در شهر قم دیدار و گفتگو کرد.

نماینده آیت الله سیستانی در ایران، در این دیدار ضمن تأکید بر توجه به مسائل فرهنگی و عقیدتی، گفت: تشییع امروز در اوج قدرت قرار دارد و به همین دلیل دشمنان با آن مقابله می‌کنند.

کد خبر 2225260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha