۱۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۳:۲۶

سیدزاده:

150 عکس دیده‌نشده مربوط به دوران انقلاب اسلامی در بوشهر منتشر می‌شود

150 عکس دیده‌نشده مربوط به دوران انقلاب اسلامی در بوشهر منتشر می‌شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: 150 عکس دیده‌نشده مربوط به دوران انقلاب اسلامی در بوشهر منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین سیدزاده صبح جمعه نشست بررسی برنامه‌های دهه مبارک فجر اظهار داشت: حوزه هنری استان بوشهر یکی از ستادهای دهه فجر در بخش فرهنگی است که تلاش داریم تا برنامه‌های باکیفیتی را در این ایام برگزار کنیم.

وی بر لزوم تلاش برای معرفی بهتر و بیشتر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: برنامه‌های بسیار خوبی را برای ایام دهه مبارک فجر طراحی کرده‌ایم.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر اضافه کرد: در روز 22 بهمن‌ماه برنامه نقاشی با حضور 30 نقاش برجسته استان در مسیر راهپیمائی با موضوع انقلاب اسلامی اجرا می‌شود که یک کار نو و بدیع است که توسط حوزه هنری انجام می‌شود.

برگزاری نمایشگاه عکس و کتاب حوزه هنری

وی ادامه داد: یکی از عکاسان استان بوشهر که عکس‌های زیادی از دوران انقلاب اسلامی را داشت و از آنها در منزل خود نگهداری می‌کرد را خریداری کرده و 150 قطعه عکس را منتشر خواهیم کرد.

سیدزاده همچنین از برگزاری نمایشگاه عکس در بوشهر خبر داد و افزود: 30 قطعه عکس را در گالری سوره حوزه هنری بوشهر از روز 12 تا 22 بهمن‌ماه نمایش خواهیم داد.

برگزاری شب شعر و شب خاطره انقلاب اسلامی

وی افزود: برنامه‌های دیگری چون برگزاری شب شعر و شب خاطره انقلاب اسلامی را داریم که دو نفر از یادگاران انقلاب اسلامی به بیان خاطره می‌پردازند و شعرای انقلاب اسلامی نیز اشعار خود را ارائه می‌کنند.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر تصریح کرد: همچنین نمایشگاه کتاب را در بوشهر برگزار می‌کنیم و آثار حوزه هنری در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.
 

کد خبر 2225351

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha