۱۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۶:۵۴

هفته بیست و پنجم لیگ برتر؛

توقف شاگردان قلعه‌نویی برابر مس/ استقلال دو امتیاز دیگر از دست داد

توقف شاگردان قلعه‌نویی برابر مس/ استقلال دو امتیاز دیگر از دست داد

تیم فوتبال استقلال در وقت‌های اضافی دیدار برابر مس کرمان برتری خود را از دست داد تا یک برد ارزشمند خارج از خانه را از دست بدهد. این تساوی در شرایطی برای شاگردان امیر قلعه‌نویی رقم خورد که یک بازیکن خارجی در دقایق اضافه موفق شد با ضربه سر گل کرمانی‌ها را به ثمر برساند و دو امتیاز حساس را از استقلال بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های مس کرمان و استقلال در ادامه دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر رفتند. در این بازی که از ساعت 15 امروز در ورزشگاه امام علی(ع) کرمان برگزار شد دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. محمد قاضی در دقیقه 42 تنها گل این بازی را به ثمر رساند و ادینیو در دقیقه 91 کار را به تساوی کشاند.

در نیمه نخست این دیدار توپ بیشتر در میانه میدان ضربه خورد و بازی عجولانه بازیکنان دو تیم از کیفیت بازی کاسته بود. در دقیقه 15 مسابقه مصطفی شجاعی با رحمتی تک به تک شد اما با بی‌دقتی توپ را به بیرون زد تا این فرصت خوب برای میزبان از دست برود. در دقیقه 28 این دیدار نیز شوت راه دور ادینیو با فاصله اندکی از کنار دروازه استقلال به خارج رفت.

استقلال در دقیقه 38 دیدار صاحب یک ضربه پنالتی شد. حسین خانی روی برهانی مرتکب خطای پنالتی شد و جی لوید ساموئل پشت این ضربه ایستاد اما رودباریان دست او را خواند و با مهار ضربه این بازیکن دروازه تیم مس را بسته نگه داشت تا بهترین فرصت برای آبی‌ها از دست برود.

استقلال در دقیقه 42 به گل رسید و این بار محمد قاضی کار را تمام کرد. مهاجم استقلال درون محوطه جریمه حریف از یک توپ برگشتی به خوبی استفاده کرد و با ضربه دقیق پای چپ خود دروازه مس را باز کرد تا آبی‌ها برنده نیمه نخست این دیدار باشند.

شروع نیمه دوم با بازی بهتری تیم میزبان همراه شد و شاگردان بوناچیج با دوندگی فراوان سعی داشتند استقلالی‌ها را در تمامی نقاط زمین تحت فشار قرار دهند. در طرف دیگر استقلال علاوه بر اداره بازی به ضد حملات نیز چشم داشت. قلعه‌نویی که از برنامه مس برای فشار آوردن به جناح چپ این تیم در  نیمه دوم  آگاه شده بود در اواسط این نیمه نیکبخت را هم به میدان فرستاد تا این جناح را تقویت کند.

در دقیقه 72 مس صاحب یک ضربه کاشته شد که ضربه زیبای ادینیو را رحمتی با دست مخالف به کرنر فرستاد. بعد از این صحنه بازی بسته استقلال اجازه نفوذ را به مهاجمان میزبان نداد تا اینکه در دقیقه 91 ادینیو با یک ضربه سر کار را به تساوی کشاند و جشن آبی‌ها را خراب کرد.

استقلال با این تساوی خارج از خانه جمع امتیازات خود را به عدد 47 رساند و در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند. مس کرمان نیز 17 امتیازی قرار گرفت.

کد خبر 2225522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha