۱۱ بهمن ۱۳۹۲، ۲۰:۲۳

محمد ترابیان:

باید ببینیم درباره داوری دیدار با پرسپولیس چه واکنشی صورت می گیرد

باید ببینیم درباره داوری دیدار با پرسپولیس چه واکنشی صورت می گیرد

مدیر عامل باشگاه سپاهان اصفهان با بیان این که حق این تیم باخت نبوده است گفت: باید ببینیم درباره داوری این بازی چه واکنشی صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ترابیان در حاشیه دیدار این تیم برابر پرسپولیس درخصوص صحنه اخراج بازیکن این تیم گفت: خود شریفی به من گفت که برخورد آنچنانی صورت نگرفته است. باید ببینیم در خصوص این داوری چه واکنشی صورت می گیرد. شریفی بازیکن با اخلاقی است که در بازیهای اخیر هم خوب ظاهر شده بود ولی داور او را در این بازی اخراج کرد.

وی افزود: داوری آن قدر در این دیدار کارت زرد نشان داد که حساب همه چیز از دستمان در رفت. اعتقادمان این است که نباید در نیمه نخست 10 نفره می شدیم و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد می‌توانستیم دو گل خورده را جبران کنیم چرا که بچه‌ها با جان و دل تا پایان بازی کردند و موقعیت های زیادی را از دست دادیم.

مدیر عامل باشگاه سپاهان درباره اظهارات کارلوس کی روش علیه سر مربی این تیم گفت: من در راه تهران بودم که شنیدم کی روش صحبت هایی را مطرح کرده است. ما از فدراسیون نه برنامه ای دریافت کرده ایم و نه اردویی مطرح شده است. آقای کی روش اول باید ببینند نفرات اصلی خود را که در اروپا و قطر هستند را می توانند در اردوها داشته باشند یا نه، پس از آن به فکر بازیکنان داخلی باشند.

 

کد خبر 2225618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha