۱۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۵۳

با حضور مدیرعامل فولاد مبارکه؛

هیات مدیره جدید سپاهان تشکیل جلسه داد/ خلیلیان حکم گرفت

هیات مدیره جدید سپاهان تشکیل جلسه داد/ خلیلیان حکم گرفت

هیات مدیره جدید باشگاه سپاهان عصر شنبه با حضور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه برگزار شد که در این جلسه حکم مدیرعامل جدید این باشگاه بصورت رسمی صادر شد.

مهرزاد خلیلیان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین تغییرات در باشگاه سپاهان اصفهان، با تائید این خبر اظهار کرد: ساعت 16:30 شنبه، نشست هیات مدیره باشگاه با حضور بهرام سبحانی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان و اعضای جدید هیات مدیره برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این نشست حکم مدیرعاملی باشگاه را بصورت رسمی دریافت کرده، خاطرنشان کرد: هدف‌مان این است با تلاش تمام اعضای باشگاه، وضعیت سپاهان اصفهان بهتر از گذشته شود.

مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان اصفهان همچنین اعلام کرد که در شرایط فعلی قصد ایجاد تغییرات مدیریتی در این باشگاه را ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرزاد خلیلیان از چهره‌های شناخته شده ورزشی کشور و استان اصفهان محسوب می‌شود که پیشینه هفت سال حضور به عنوان مدیرکل تربیت بدنی استان اصفهان از سال 74 تا 81، ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی کشور از سال 81 الی 86 و همچنین دبیرکلی اتاق بازرگانی اصفهان از سال 86  تا 90 را در کارنامه اجرایی خود دارد.

مشاور ورزشی شهرداری اصفهان، مسئول تربیت بدنی سپاه منطقه دو کشور، دبیرکل ستاد مبارزه با دوپینگ کشور، عضویت در کمیته اداری اقتصادی آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ(وادا)، انتخاب به عنوان مدیر نمونه ورزشی کشور در سه دوره، حضور در عرصه دفاع مقدس و عملیات هایی همچون رمضان، والفجر و فاو، پزشک ورزشی و مدرس دانشگاه از دیگر سوابق وی است. 

خلیلیان از قهرمانان ملی شنا کشور است که در سال‌های 55 تا 60 در این رشته به عناوین متعدد قهرمانی دست یافته است. ترجمه کتاب ورزش در آب از آثار مدیرعامل جدید سپاهان است.

کد خبر 2046566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha