۱۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۰۷

زنگ انقلاب در استان مرکزی به صدا در آمد

زنگ انقلاب در استان مرکزی به صدا در آمد

اراک - خبرگزاری مهر: زنگ انقلاب در مدارس استان مرکزی، ناقوس کلیسای مسروپ مقدس اراک و خانه تولد امام (ره) در خمین به مناسبت 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران نواخته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه شهر خمین صبح روز شنبه در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در خمین گفت: امام خمینی(ره) عالم بزرگی بود که موجبات احیای دین اسلام را در دنیا فراهم کرد.

حجت الاسلام سید علی حسینی ادامه داد: امام خمینی(ره) با اجتهادی که داشت هم عامل بود و هم دلسوز. ایشان تلاش کرد مردم را نه تنها در ایران بلکه در دنیا، آگاهی بخشیده تا آنها علیه رژیم های طاغوت ستمگر به پا خیزند.

وی با تاکید بر اینکه خداوند به پاس اخلاق، معرفت، ازخودگذشتگی امام و مردم پیروزی انقلاب را به ملت ایران هدیه کرد اظهارداشت: امام خمینی(ره) حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارد.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: امروز نوبت ماست که با پاسداری از ارزشهای انقلاب زمینه تداوم این نعمت الهی را در کشور فراهم کنیم.

وی با اشاره به تلاشهای دشمنان برای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی اظهارداشت: مردم باید با حمایت از مسئولین و حضور همیشگی خود در صحنه های انقلاب توطئه های دشنمان را همچون 35 سال گذشته خنثی کنند و موجب سرافرازی انقلاب ایران در سراسر دنیا شوند.

استاندار مرکزی با اشاره به ویژگی های شخصیتی امام خمینی (ره) گفت: انقلاب اسلامي و ثمرات آن نعمت الهي هستند و مردم و مسئولان بايد قدر اين نعمت الهي را بدانند.

محمدحسين مقيمي خواستار تداوم راه امام راحل و توجه بیشتر مسئولان به منویات مقام معظم رهبری شد.

زنگ انقلاب امروز با حضور استاندارمركزي،‌ فرماندار، معاونان استاندار و اعضاي شوراي اداري استان در بیت قدیمی حضرت امام خمینی(ره) نواخته و بیت بنیانگذار کبیر انقلاب گلباران شد.

گفتني است به منظور بزرگداشت سي و پنجمين سالگرد ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به ایران اسلامی، ساعت 9:33 صبح امروز زنگ انقلاب در تمام مدارس شهرستان استان و به طور نمادین در بیت قدیمی حضرت امام خمینی(ره) نواخته شد.

این زنگ در دو هزار و 686 مرکز آموزشی پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول (راهنمایی)، متوسطه دوم (دبیرستان)، فنی و حرفه ای، استثنایی و بزرگسالان این استان به صدا درآمد.

کد خبر 2225864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha