۱۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۳۴

تغییرات در سازمان میراث فرهنگی هزینه‌بر است

تغییرات در سازمان میراث فرهنگی هزینه‌بر است

رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی درباره رفت و آمد مدیران به سازمان میراث فرهنگی گفت: به طورکلی هر تغییری که در سازمان میراث فرهنگی انجام شود، هزینه بر است.

جلیل گلشن بافقی با بیان این مطلب به خبرنگار مهر گفت: ظاهرا آن طور که آقای نجفی گفته اند استعفایشان ناخواسته بوده است و زمانی که این مسئولیت را پذیرفت تصور می کرد از عهده آن بر می آید و مشکلی ایجاد نمی شود اما بیماری ایشان نا به هنگام بوده است.

وی درباره اینکه شایع شده برخی از مدیران منصوب شده توسط قائم مقام و رئیس سازمان میراث فرهنگی مانند وی  قصد دارند تا با رفتن نجفی و مهدی حجت( قائم مقام سازمان) استعفا دهند گفت: این موضوع شایعه است. با این حال بالاخره یکی از شرایط ریاست پژوهشگاه میراث فرهنگی عضو بودن در هیات علمی است که من این شرایط را ندارم. اما درباره آقای حجت باید بگویم که وی در مدت اخیر  مشکلاتی را که از گذشته باقی مانده بود رفع می کرد. فکر می کنم در آینده نزدیک هم مشکلات بوجود آمده به زودی حل نمی شود و همه معاونان درگیر این مسائل هستند.

محمدعلی نجفی چهارشنبه هفته گذشته از سازمان میراث فرهنگی استعفا داد و رئیس جمهور مسعود سلطانی فر را به این سمت منصوب کرد. در پی این تغییرات، مهدی حجت قائم مقام سازمان میراث فرهنگی این سازمان را ترک کرده است.

کد خبر 2225903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha