۱۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۲۳

در پی بارش برف؛

راه دسترسی به 30 روستای خراسان شمالی مسدود شد

راه دسترسی به 30 روستای خراسان شمالی مسدود شد

بجنورد - خبرگزاری مهر: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در پی بارش برف در این استان راه دسترسی به 30 روستای کوهستانی خراسان شمالی مسدود شد.

محمد مشتری در گفتگو با خبرنگار مهر، در پی بارش برف و کولاک شدید که از ظهر جمعه در غالب مناطق خراسان شمالی آغاز شد، راه دسترسی به 30 روستای کوهستانی استان مسدود شده است.

وی با بیان این که این روستاها در شهرستان های بجنورد، شیروان، اسفراین و راز و جرگلان واقع شده اند، افزود: اکنون گروه های راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان که در راهدارخانه های فرعی خراسان شمالی استقرار دارند؛ در حال بازگشایی راه این روستاها هستند.

این مسئول اضافه کرد: البته بارش برف تردد در سایر محورهای روستایی استان را نیز دچار مشکل کرده به گونه ای که تردد در برخی از محورهای روستایی استان بدون داشتن زنجیرچرخ امکان پذیر نیست.

به گفته مشتری اکنون در تمامی محورهای اصلی و فرعی خراسان شمالی پلیس راه مانع از تردد خودروهای فاقد زنجیرچرخ و تجهیزات کامل ایمنی می شود.

او از رانندگان خواست تا از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورتی که قصد تردد در محورهای استان را دارند علاوه بر داشتن زنجرچرخ و تجهیزات ایمنی، از سرعت مطمئن تخطی نکنند.

 

کد خبر 2226019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha