۱۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۰۷

رقابتهای جام وهبي امره – تركيه/

فرنگی کاران برتر چهار وزن نخست معرفی شدند

فرنگی کاران برتر چهار وزن نخست معرفی شدند

نفرات برتر چهار وزن نخست مسابقات بين‌المللی كشتی فرنگی جام وهبی امره تركيه مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات چهار وزن نخست رقابتهای بين‌المللی كشتی فرنگی جام وهبی امره تركيه شب گذشته در شهر استانبول برگزار شد. علی ارسلان و محمد مرادالیاسی نمایندگان جوان وزن 59 کیلوگرم کشورمان در رقابتهای بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه نتوانستند صاحب مدالي شوند.

رده‌بندي چهار وزن نخست به شرح زير است:

59 كيلوگرم: 1- مينگيان سيمنوف (روسيه) 2- سوسلان دايروف (بلاروس) 3- ديميتري تسيمداليوك (اوكراين) و رحمان بليچي (تركيه) 5- فاتح اچونچو (تركيه) و انس باشار (تركيه)
71 كيلوگرم: 1- رسول چونايف (آذربايجان) 2- مينديا تسولوكيدزه (گرجستان) 3- رستم علي اف (آذربايجان) و يونس اوزل (تركيه) 5- يوسف آرزومانوف (تركيه) و رفيق عيوض اوغلو (تركيه)
80 كيلوگرم: 1- ويكتور ساسونوسكي (بلاروس) 2- تورنيكه ژاماشويلي (گرجستان) 3- سلجوق جبي (تركيه) و بخان اوزديف (روسيه) 5- علي چنگيز (تركيه) و بكسات مالاكانوف (قرقيزستان)
98 كيلوگرم: 1- جنگ ايلديم (تركيه) 2- آلن الكسيوس (روماني) 3- سوسو جابيدزه (گرجستان) و سامان طهماسبي (آذربايجان) 5- سليمان دميرچي (تركيه) و دوگان ايلماز (تركيه)

بر این اساس 5 نماينده دیگر كشورمان نیز از ظهر امروز در چهار وزن دوم به مصاف رقباي خود مي‌روند.

بدین ترتیب در وزن 66 كيلوگرم كه 31 كشتي گير حضور دارند پرهام قنبري در دور نخست به مصاف آرسم اراليف از قرقيزستان مي‌رود و در صورت پيروزي در دور بعد با برنده كشتي گيران ازبكستان و گرجستان روبرو مي‌شود.

در وزن 75 كيلوگرم پيام بويري در در دور نخست به مصاف والري پالنسكي از بلاروس مي‌رود و در صورت پيروزي بر اين حريف در دور بعد با برنده كشتي گيران روسيه و تركيه مبارزه مي‌كند در اين وزن 16 نفر حضور دارند.

در وزن 85 كيلوگرم كه 19 كشتي گير حضور دارند مسعود مرادي پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف سبان كارتاش از تركيه مي‌رود و در صورت شكست اين كشتي گير در دور بعد با برنده جاويد حمزاتوف از بلاروس و آزات بژبكوف از قرقيزستان مسابقه خواهد داد.

در وزن 130 كيلوگرم سجاد مولايي پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف حامي حسن از لبنان مي‌رود. وي در صورت پيروزي بر اين حريف در دور سوم با برنده كرل هريشچانكا از بلاروس و آتيلا گوزل از تركيه روبرو مي‌شود. آرمان نظري ديگر نماينده كشورمان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف امين اوزترك از تركيه مي‌رود و در صورت پيروزي بر اين حريف در دور بعد با برنده كشتي گيران تركيه و بلغارستان روبرو مي‌شود. در اين وزن 18 كشتي گير حضور دارند.
 

کد خبر 2226733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha