۱۵ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۵۸

طبق نظر شورای فنی؛

فرنگی کاران طلایی المپیک به جام جهانی روسیه می‌روند

فرنگی کاران طلایی المپیک به جام جهانی روسیه می‌روند

طبق نشست اعضای شورای فنی كشتی فرنگی مقرر شد ملی‌پوشان طلایی بازی‌های المپیک 2012 لندن در رقابتهای جام جهانی 2014 روسیه هم به میدان بروند.

به گزارش خبرنگار مهر، این نشست در حالی عصر شنبه گذشته در خانه کشتی برگزار شد که پیشنهاد كادر فنی تیم ملی فرنگی مبنی بر حضور كشتی‌گیران طلایی المپیك در رقابتهای جام جهانی روسیه مورد موافقت شورا قرار گرفت.

ضمنا قرار شد پاپی، محمد نوربخش و محمد فقیری در رقابتهای جام یادگار امام (ره) شركت كنند تا كادر فنی بر اساس نتایج عملكرد این كشتی گیران، نفرات برتر را برای جام جهانی انتخاب کند.

بحث دیگر به حضور مستقیم سعید عبدولی و بشیر باباجان‌زاده جهت در رقابتهای جام جهانی روسیه مربوط می شد که در نهایت به دلیل حضور این كشتی‌گیران در جام یادگار امام (ره) و رقابت‌های آسیایی هندوستان و رقابت‌های ارتش‌های جهان با این پیشنهاد نیز موافقت به عمل آمد.

تکلیف فرشاد علیزاده و حبیب اله اخلاقی به دلیل عدم حضور در رقابتهای رسمی از جام جهانی سال گذشته و المپیک تاكنون در رقابت‌های جام یادگار امام (ره) دروشن خواهد شد تا در نهایت کارد فنی با توجه به عملكرد آنان، مسافر جام جهاین روسیه را انتخاب کند.

البته قرار است افشین بیابانگرد بنا هم در رقابت‌های یادگار امام (ره) و یا وهبی امره حضور یافته و مورد ارزیابی كادر فنی قرار گیرد. 

طالب نعمت‌پور و مهدی علیاری نیز بر مبنای مفاد ذیربط در فرآیند انتخاب تیم ملی و با پیشنهاد كادر فنی در جام جهانی به طور مستقیم حضور خواهند داشت.

از سویی دیگر پیشنهاد كادر فنی در خصوص حضور مستقیم محسن حاجی‌پور، رامین طاهری، برومند اصلان، امیر حسین مولایی، یوسف قادریان، حسین نوری، مهدی نوری، امیر قاسمی منجزی جهت حضور در رقابت‌های یادگار امام (ره) مورد پذیرش شورای فنی قرار گرفت.

کد خبر 2208016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha