۱۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۵۵

ساعد:

بصیرت دینی و ولایت‌مداری رموز پیروزی انقلاب هستند

بصیرت دینی و ولایت‌مداری رموز پیروزی انقلاب هستند

زیدون - خبرگزاری مهر: بخشدار زیدون بصیرت دینی، ولایت‌مداری، وحدت و انسجام اسلامی را از رموز پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آرمین ساعد بخشدار زیدون صبح امروز در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در سردشت زیدون اظهار کرد: دهه فجر سرآغاز پیروزی بزرگ ملت سرافراز ایران بر استکبار جهانی و پرتو افشانی اسلام ناب محمدی(ص) به رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در این کشور است.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی یکی از امدادهای غیبی پروردگار بود، افزود: این پیروزی بزرگ کمر دشمنان اسلام و قرآن به ویژه استکبار جهانی و اربابان غربی رژیم ستمشاهی را شکست و سبب حیرت آنان شد.

بخشدار زیدون تصریح کرد: باید یاد و خاطره حماسه سازان دوران انقلاب و حماسه سازی‌ها و اهداف والای شهیدان عزیز را گرامی بداریم.

ساعد با تاکید بر اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید نگاه تکلیفی به برنامه‌های دهه فجر داشته باشند، گفت: حاکم بودن نگاه ویژه در تمام مسایل از شاخصه اصلی الهی بودن و از ضروریات و واجبات دستگاه‌های اجرایی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: دهه فجر یادآور مبارزات اعتقادی مردم انقلابی ایران در سراسر کشور بر علیه استبداد حکومت دو هزار و 500 سال ستم شاهنشاهی است که با رهبری پیامبر گونه امام و حمایت های بی نظیر مردمی در سراسر ایران اسلامی به پیروزی رسید.

بخشدار زیدون تاکید کرد: لازم است همه مردم در تبیین عوامل موثر پیروزی انقلاب اسلامی و اهداف آن تلاش نمایند و مسئولان  ادارات با کیفی سازی و پرمحتوا کردن برنامه‌های اجرایی دهه فجر، قدرت اثر بخشی این برنامه‌ها در ابعاد گوناگون به‌ویژه در نسل جوان را بالا ببرند.

ساعد خاطرنشان کرد: بصیرت دینی، ولایت‌مداری، وحدت و انسجام اسلامی را از رموز پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: تا هر زمان که جامعه و ملت اسلامی حول قرآن و ولایت‌فقیه با وحدت، بصیرت دینی و آگاهی حرکت کنند دشمنان و توطئه‌های آنها هرگز بر امت اسلامی غلبه نخواهد کرد.

وی گفت: امروزه یک وظیفه اساسی همه ما تبیین علت و چرایی به وجود آمدن نظام اسلامی برای جوانان است تا با هوشیاری و آگاهی از این نظام و ارزش‌های آن دفاع کنند.

بخشدار زیدون در ادامه افزود: ایستادگی ملت ایران در دفاع مقدس به خاطر سخن حقی بود که امام خمینی (ره) برای مردم ما تبیین کردند و این اندیشه توسط یاران امام (ره) برای مردم تبیین شد و آنها در این مسیر ایستادند و در این راه گام برداشتند.

ساعد در پایان گفت: نگاه امام خمینی (ره) مبتنی بر ایستادگی در مسیر حق و امید به کمک و یاری خدا بود و این وعده الهی است که انشاالله محقق خواهد شد.

کد خبر 2226790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha