۱۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۴:۱۴

همزمان با دهه فجر/

برگزاری 100 جشن در مساجد خراسان شمالی آغاز شد

برگزاری 100 جشن در مساجد خراسان شمالی آغاز شد

بجنورد - خبرگزاري مهر: مديركل تبليغات اسلامي خراسان شمالي گفت: به مناسبت دهه مبارك فجر 100 جشن مسجدي در مساجد شهرها و روستاهای این استان برگزار مي شود.

حجت الاسلام زين العابدين روحاني نيا در گفتگو با خبرنگار مهر، با تبریک به مناسبت فرا رسيدن ايام الله دهه فجر و سالگرد سي و پنجمين پيروزي انقلاب اسلامي، با اشاره به این که بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبري مردم در برپایی جشن های دهه فجر سهامدار اصلی بوده و اولین و مهمترین برگزار کننده این جشن ها به شمار می روند، اظهار داشت: مساجد به عنوان مناسب ترين و بهترين مكان براي تحقق بخشيدن خواسته هاي مقام عظماي ولايت در این راستا است.

به گفته وي برگزاري برنامه هاي دهه مبارك فجر در قالب 10 شب در 10 مسجد خراسان شمالي که از سال گذشته کلید خورده است، امسال نیز در مساجد شاخص استان برگزار می شود.

این مسئول عنوان کرد: كميته مساجد ستاد گرامیداشت دهه فجر استان امسال بركزاري برنامه ها و مراسمات دهه مبارك فجر را از حالت استاني به سطح تمامي شهرستانهاي استان سوق داده است.

حجت الاسلام روحاني نيا گفت: علاوه بر جشن ها و برنامه هايي كه توسط مردم انقلابي خراسان شمالي در شهرستانها و روستاها برگزار مي شود، امسال 100 برنامه و جشن مسجدي نیز در اين ايام الله در مساجد سطح شهرستانهاي استان برگزار مي شود.

به گفته وی جوانان، پايگاه هاي مقاومت بسيج و كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد به عنوان ميزبان و اجرا كننده اصلي برنامه هاي مسجدي در اين ايام هستند و هدايت تمامي برنامه ها توسط ائمه جماعات مساجد شهرستانها و روستاهاي استان است.

حجت الاسلام روحانی نیا در ادامه افزود: بر اساس تصميم هايي كه در كميته مساجد خراسان شمالي گرفته شده و در راستای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان، دو تن از مديران دستگاه هاي اجرايي در اين برنامه ها گزارشي از عملكرد و دستاوردهاي چندساله دستگاه خود را به مردم ارائه می دهند و با آنان گفتگوي مستقيم داشته باشند.

مدير كل تيليغات اسلامي خراسان شمالي اجرای ویژه برنامه های قرائت دعا، برگزاری مراسم میلاد امام حسن عسگری(ع) و وفات حضرت معصومه(س) و برگزاری کرسی های تلاوت قرآن کریم را از دیگر برنامه های کمیته مساجد ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالي برشمرد.

 

کد خبر 2227012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha