۱۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۴۱

حجت الاسلام تاجی:

رهبري امام خمینی (ره) دلیل موفقيت نظام و انقلاب اسلامی بود

رهبري امام خمینی (ره) دلیل موفقيت نظام و انقلاب اسلامی بود

چناران - خبرگزاري مهر: امام جمعه چناران گفت: مردم ايران به خاطر اقتصاد انقلاب نكردند بلكه به خاطر خدا قيام كردند و يكي از دلایل موفقيت هاي نظام و انقلاب اقتدای مردم به رهبري چون امام راحل بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مظفر تاجي صبح یکشنبه در دومين روز از دهه فجر در جمع مسئولين  که در بيت امام جمعه شهرستان حضور پیدا کرده بودند تا با آرمانهاي امام راحل و مقام معظم رهبري تجديد بيعت و ميثاق کنند اظهار کرد: دهه فجر فرصتي است كه با تجديد قوا و يادآوري آن رشادتها و ايثارگريها و فداكاري هاي ملت ايران به رهبري امام در سالهاي مبارزه كه مدت 15 سال طول كشيد آن آرمانها و دستاوردها را جشن بگيريم و گرامي بداريم.

حجت الاسلام تاجي افزود: بزرگداشت ايام الله مانند دهه فجر در قرآن توصيه شده است و بايد يادآوري شود و دهه فجر از ايام الله است.

وي ادامه داد: در طول تاريخ انقلابهاي زيادي در دنيا رخ داده اما انقلاب اسلامي ايران در مدت بسيار كوتاه به اهداف خود رسيده است و ما قدردان اين نظام وانقلاب هستيم.

امام جمعه چناران بيان داشت: ايمان و اعتقاد مردم به خدا و دين، رهبري نهضت و وحدت كلمه سه عامل و شاخصه مهم پيروزي انقلاب اسلامي ايران بوده است.

وي افزود: مردم ايران به خاطر اقتصاد انقلاب نكردند بلكه به خاطر خدا قيام كردند و يكي از موفقيت هاي نظام و انقلاب رهبري امام راحل بود كه در سايه تربيت و تزكيه نفس امام راحل از جايگاه رفيعي برخوردار بودند.

وي ادامه داد: وحدت كلمه از شاخصه هاي مهم نهضت انقلاب بود كه در سايه انقلاب همه قوميتها يك هدف واحد داشتند و آن هم سرنگوني استبداد بود.

حجت الاسلام تاجي گفت: امروز بعد از 35 سال مشاهده مي كنيم كه در سايه تحريم ها، جنگ تحميلي و ...ايران از جايگاه والايي در دنيا برخوردار است و ايران در تمام عرصه ها رشد كرده است و همه اين دستاوردها به بركت نظام و انقلاب اسلامي است.

امام جمعه چناران ادامه داد: ايران يكي از امن ترين كشورها در منطقه است و همچنين در عرصه سياسي ايران جايگاهي دارد كه جزء كشورهاي تاثير گذار است.

وي تاكيد كرد: فرصتي كه نظام اسلامي به مسئولين براي خدمتگذاري به مردم داده قدر دانسته و تمام تلاش براي خدمت به آنان داشته باشيم زيرا فرصت خدمتگذاري فرصتي طلايي است.

 

کد خبر 2226828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha