۱۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۳:۵۷

بیرانوند خبر داد:

بهره برداری از 7 طرح صنعتی در لرستان/ افتتاح فاز اول بزرگترین داروسازی خاورمیانه

بهره برداری از 7 طرح صنعتی در لرستان/ افتتاح فاز اول بزرگترین داروسازی خاورمیانه

خرم آباد - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان از بهره برداری از هفت طرح صنعتی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله بیرانوند ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران لرستانی اظهار داشت: در ایام دهه فجر امسال هفت طرح صنعتی در لرستان به بهره برداری می رسند.

وی بهره برداری از طرح توسعه شرکت "زمانکار تولید پنیر" در شهرستان بروجرد را یکی از این پروژه ها عنوان کرد و گفت: طرح توسعه ای این شرکت تولید پنج هزار تن است که برای اجرای آن 50 میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان تعداد اشتغال ایجاد شده در این طرح را 25 نفر عنوان کرد.

بیرانوند با اشاره به بهره برداری از طرح صنعتی "شوکا زاگرس" شهرستان بروجرد تولید کننده پلاستیک تزریقی، پلی فرم و لوازم خانگی بیان داشت: برای این طرح نیز 80 میلیارد ریال اعتبار صرف شده و با بهره برداری از آن 110 فرصت شغلی در استان ایجاد می شود.

وی از بهره برداری از طرح صنعتی پلاستیک سازی در شهرستان بروجرد خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح نیز 15 میلیارد ریال هزینه شده که در مجموع 20 فرصت شغلی نیز با بهره برداری از آن ایجاد می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان بهره برداری از طرح صنعتی بسته بندی حبوبات، غلات، نمک و خشکبار بروجرد یکی دیگر از این طرحها دانست و افزود: به این طرح نیز 44 میلیارد ریال اعتبار تزریق شده و 24 فرصت شغلی نیز در قالب آن ایجاد می شود.

بیرانوند از بهره برداری از طرح صنعتی اسانس گل و سایر گیاهان و عرقیات گیاهی در شهرستان الشتر خبر داد و گفت: به این طرح نیز 17.5 میلیارد ریال اعتبار پرداخت شده و با بهره برداری از آن 12 فرصت شغلی در این شهرستان ایجاد می شود.

وی با اشاره به یک طرح پروفیل در شهرستان دلفان و ایجاد هشت فرصت شغلی در قالب این طرح بیان داشت: برای اجرای این طرح صنعتی نیز 17 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان از افتتاح فاز اول کارخانه داروسازی بایر افلاک به عنوان بزرگترین داروسازی خاورمیانه در منطقه ویژه اقتصادی ازنا خبر داد و گفت: برای اجرای این فاز 627 میلیارد ریال اعتبار و 5.4 میلیون یورو هزینه شده است.

بیرانوند تعداد فرصت شغلی ایجاد شده در این کارخانه داروسازی را 200 فرصت عنوان کرد.

وی تصریح کرد: در مجموع با بهره برداری از طرحهای صنعتی لرستان در ایام دهه فجر 400 فرصت شغلی در استان لرستان ایجاد می شود.
 

کد خبر 2227060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha