۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۴۷

مهدی تارتار در گفتگو با مهر:

دیگر به پایین جدول فکر نمی‌کنیم/ رسیدن به جایگاه ملوان سخت است

دیگر به پایین جدول فکر نمی‌کنیم/ رسیدن به جایگاه ملوان سخت است

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با اشاره به نتایجی که این تیم در هفته‌های اخیر کسب کرده است، گفت: دیگر به پایین جدول فکر نمی‌کنیم و به دنبال ارتقاء جایگاه خود در جدول هستیم.

مهدی تارتار در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار هفته آینده این تیم برابر مس کرمان خاطرنشان کرد: با استعلامی که از هواشناسی گرفته‌ایم تا روز یکشنبه اوضاع جوی بهتری خواهد شد ولی ما حتی در این شرایط هم مشکلی برای آماده‌سازی نداریم چرا که باشگاه به بهترین شکل زمین تمرین را آماده نگه داشته است که به همین خاطر از آنها قدردانی می‌کنیم. تمرینات خوبی را تا روز یکشنبه برگزار خواهیم کرد و برای کسب برد به میدان خواهیم رفت تا بتوانیم 3 امتیاز دیگر را به اندوخته‌های خودمان اضافه کنیم.

وی با ابراز رضایت از نتایج این تیم بیان کرد: نتایج نشان می‌دهد که از روند کار راضی هستیم. خوشبختانه با یک کار جمعی توانسته‌ایم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. همواره سعی کرده‌ام که در شرایط سخت تیم‌ها را تحویل بگیرم و با نتایج خوب در پایان فصل کار خودم را به اتمام برسانم. خدا را شکر تا اینجای کار هم از روند تیم راضی هستم.

وی در خصوص اینکه آیا تصور کسب جایگاه بهتر را در لیگ برتر دارید، گفت: ما دیگر به پایین جدول فکر نمی‌کنیم و باید برای ارتقای جایگاه خود تلاش خواهیم کرد. برنامه ما این است که بتوانیم به جایگاه ملوان در جدول دست پیدا کنیم ولی یک مقدار این کار سخت است.

مهدی تارتار درباره بازی با مس کرمان بیان کرد: بازی آسانی در پیش نداریم. مس برای فرار از قعر جدول انتحاری بازی می‌کند. این تیم در دیدار قبل هم برابر استقلال خوب بازی کرد و نشان داد که در شرایط خوبی به سر می‌برد. به نظرم برای این تیم بازی داخل یا خارج از خانه تفاوتی ندارد و تیم ما باید برای تثبیت جایگاه خود هر سه امتیاز این بازی خانگی را کسب کند.

کد خبر 2227633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha