۲۰ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۵۷

مهدی تارتار:

گسترش فولاد هنوز در خطر است/ خاطرات خوبی از راه‌آهن دارم

گسترش فولاد هنوز در خطر است/ خاطرات خوبی از راه‌آهن دارم

تبریز- خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با اشاره به اینکه تیمش هنوز در خطر قرار دارد، در مورد تیم راه‌آهن گفت: راه‌آهن نسبت به زمان حضور من در این تیم 95 درصد تغییر کرده، اما با این حال شناخت خوبی از این حریف دارم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی گسترش فولاد تبریز و راه آهن سورینت، در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: بازی سختی را پیش بینی کرده‌ایم و با توجه به اینکه یکی از رقیبان راه‌آهن یعنی ذوب‌آهن، روز گذشته توانسته نفت تهران را شکست دهد، حریف ما برای کسب امتیاز در بازی فردا حاضر خواهد شد.

وی افزود: راه‌آهن تیمی از پایین جدول است و چیزی برای از دست دادن ندارد، به همین منظور بازی ما مقابل این تیم یک نبرد سخت خواهد بود. با این حال ما هم در طول هفته برنامه ریزی خوبی روی این بازی داشتیم و امیدواریم که با یک بازی هدفمند به سه امتیاز این دیدار خانگی دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با اشاره به اینکه به گذشته تیم گسترش فولاد کاری ندارد، افزود: من گذشته را نگاه نمی‌کنم و تمام فکر و ذکرم برای آینده است. ما نقاط ضعف و قوت زیادی داریم که به نظرم مطرح کردن نقاط ضعف کار صحیحی نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به رویارویی او با تیم راه‌آهن چه انگیزه هایی دارد؟، تصریح کرد: من خاطرات خوبی با تیم راه‌آهن دارم و با این تیم به عنوان سرمربی به فوتبال ایران معرفی شدم. من دو سه سال این تیم را که در پایین جدول بود، نجات دادم و در لیگ برتر حفظ کردم، اما راه‌آهنی که قرار است فردا با این تیم بازی کنیم، 95 درصد تغییر کرده و آن تیم سابق نیست.

تارتار ادامه داد: فرق تیم راه‌آهن با تیم داماش این است که داماش 80 درصد تیمی را که من سرمربی‌اش بودم، حفظ کرده بود، اما راه‌آهن تقریبا همه نفراتش تغییر یافته، اما من موقعی که بیکار بودم، در خانه بازی همه تیم‌ها را دنبال می‌کردم و از حریفان شناخت کافی دارم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بازی‌ها در نیم فصل دوم سخت شده و شما می‌بینید که تیم ذوب‌آهن از پایین جدول می‌ آید و برابر تیم مدعی نفت تهران پیروز می‌شود، این نشان می‌دهد که کار برای همه تیم‌ها سخت شده است.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در پاسخ به سوالی در خصوص استقبال کم هواداران از بازی‌های تیم گسترش فولاد تبریز خاطرنشان کرد: به نظر من اصلی‌ترین دلیل برای عدم حمایت تماشاگران از تیم گسترش فولاد سرمای بسیار شدید تبریز است و من می‌دانم که نشستن تماشاگر روی سکوها در این سرما کار بسیار سختی است.از طرفی جایگاه ما در جدول به گونه‌ای است که شاید حساسیت کمتری بازی‌های ما داشته باشد، اما این را بگویم که هنوز این گسترش فولاد در خطر است و نیاز به حمایت هواداران دارد.

وی بار دیگر با اشاره به بازی فردای تیمش برابر راه‌آهن یادآور شد: بازی با راه‌آهن ارزشی بیش از سه امتیاز دارد و همانطور که ما در بازی با داماش سه امتیاز گرفتیم و دو پله صعود کردیم راه‌آهن هم می‌تواند با سه امتیازی که از ما می گیرد، در جدول بالاتر بیاید و ما نباید این اجازه را به تیم حریف بدهیم.

تارتار در خاتمه گفت: راه‌آهن تیم خوبی است که بازیکنان خلاقی دارد و از کادر فنی خوبی بهره می‌برد و من باید این نکته را یادآوری کنم که مدیریت باشگاه راه‌آهن نشان داد که چگونه می‌توان پای سرمربی تیم ایستاد و پشت او را خالی نکرد با توجه به اینکه راه‌آهن نتایج چندان خوبی در فصل جاری نگرفته، اما مدیریت باشگاه الان که هفته بیست و دوم است از مربی تیمش حمایت می‌کند.

دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و راه آهن تهران از ساعت 14:30 دقیقه فردا شنبه در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد تبریز برگزار خواهد شد.

کد خبر 2211424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha