۲۰ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۱۶

منصور ابراهیم‌زاده:

بازی با گسترش 6 امتیازی است/ تغییرات دلیل ناکامی راه‌آهن است

بازی با گسترش 6 امتیازی است/ تغییرات دلیل ناکامی راه‌آهن است

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن سورینت دیدار با گسترش فولاد تبریز را شش امتیاز خواند و گفت: تیم‌هایی که همیشه در جدول نزدیک هم هستند، دیدارهای حساسی را با یکدیگر برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های گسترش فولاد تبریز و راه‌آهن سورینت در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: خوشحالم امسال برای دومین بار به تبریز می‌آیم و پس از بازی با تیم تراکتورسازی حالا باید مقابل تیم گسترش فولاد به میدان برویم.

وی افزود: این بازی به دلیل نزدیکی شرایط دو تیم به یکدیگر حساسیت زیادی دارد و به نوعی یک بازی شش امتیازی است. گسترش فولاد تیمی است که از نظر فنی بازیکنان تاثیرگذار زیادی دارد و این تیم در نیم فصل هم کامل‌تر شد.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن سورینت در خصوص تیم راه‌آهن نیز اظهار کرد: ما هم روند مثبتی در پیش گرفتیم و به لحاظ فوتبالی بهتر از قبل هستیم. راه‌آهن تیمی است که همواره در طول سال‌های گذشته در پایین جدول بوده و باید فرهنگ پیروزی و موفقیت در تمام اعضای تیم بوجود بیاید.

وی ادامه داد: یکی دیگر از علت‌هایی که راه‌آهن در نیمه پایینی جدول است، تغییر بازیکنان و کادر فنی است و مدت زمانی طول می‌کشد تا بازیکنان و کادر فنی با یکدیگر هماهنگ شوند.

ابراهیم‌زاده همچنین اضافه کرد: من یک انتقاد از نوع داوری‌ها دارم، راه‌آهن امسال مساله داوری زیاد داشته و استدلال آن هم برنامه 90 بوده با این حال امیدوارم که این روند ادامه نداشته باشد و تیم‌‎ها با فوتبالشان نتیجه بگیرند.

وی در پاسخ به سوالی در ارتباط با مشکلات مدیریتی که چند روز پیش باشگاه راه‌آهن با آن درگیر شد، تصریح کرد: بخش فنی نباید به مسائل مدیریتی توجه کند چراکه هر کدام تعهدات خود را دارد، اما اگر در یک خانواده برای یک عضو و بخصوص مسئول خانواده اتفاق بیافتد همه اعضا درگیر می‌شوند و شاید نتوانند کاری انجام دهند، اما با رفتار خود می‌توانند روی روحیه او تاثیرگذار باشند.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن سورینت در پایان در خصوص محرومان و مصدومان تیم راه آهن گفت: خوشبختانه بازیکن محروم نداریم، اما مهدی زارعی را به دلیل مصدومیت و بهنام فرزای را بدلیل حضور در اردوی تیم ملی امید در اختیار نداریم.

دیدار تیم‌های گسترش فولاد تبریز و راه‌آهن سورینت از ساعت 14:30 دقیقه فردا شنبه در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد تبریز برگزار خواهد شد.

کد خبر 2211392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha