۲۰ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۳۸

ویسی در گفتگو با خبرنگار مهر:

هدف‌مان کسب امتیاز مقابل استقلال است/ روزهای بحرانی را سپری کردیم

هدف‌مان کسب امتیاز مقابل استقلال است/ روزهای بحرانی را سپری کردیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان با بیان اینکه استقلال تهران حتی در بدترین شرایط هم خوب بازی می‌کند، گفت: برای کسب امتیاز از دیدار با استقلال تهران به میدان می‌آئیم زیرا یک امتیاز هم برای‌مان مهم است.

عبدالله ویسی در گفتگو با خبرنگار مهر در اهواز، در مورد دیدارش تیمش برابر استقلال تهران ضمن بیان مطلب فوق گفت: تیم استقلال خوزستان شرایط بحرانی‌اش را پشت سر گذاشته و از موقعیت بهتری نسبت به نیم فصل نخست لیگ برخوردار است.

وی با بیان اینکه بازی در آزادی و مقابل استقلال تهران بازی سختی بوده اما تیم ما از روحیه بالایی بهره‌مند است، افزود: آمادگی تکنیکی و تاکتیکی و جسمانی بازیکنان در حدی است که به افزایش آمادگی روحی و روانی تیم کمک می‌کند. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان همچنین تصریح کرد: خوشبختانه تیم ما در حال حاضر بازیکن مصدوم یا محرومی ندارد و تمام سعی خود را به کار می‌بندیم تا این روند را نیز در نیم فصل دوم حفظ کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه پایان لیگ قرار داریم و استقلال تهران به دنبال کسب جایگاه اول جدول است، به همین خاطر هم به برد می‌اندیشد، پس بازی ما مقابل آبی‌پوشان تهران بازی سختی خواهد بود اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد زیرا یک امتیاز هم برای ما مهم است.

ویسی در پایان گفت: استقلال تهران همیشه تیم خوبی بوده و حتی در بدترین شرایط خوب بازی می‌کند و با توجه به پیروزی‌های اخیر این تیم در چهار بازی گذشته‌اش این بار هم با تمام قدرت به میدان خواهد آمد و در این شرایط ما نیز باید با نیرو و روحیه‌ای مضاعف به میدان برویم.

 

کد خبر 2211308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha