۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۵۷

در گفتگو با مهر عنوان شد:

هنوز تصمیمی برای لغو مسابقات غرب آسیا نگرفته‌ایم/ به دنبال اسپانسر هستیم

هنوز تصمیمی برای لغو مسابقات غرب آسیا نگرفته‌ایم/ به دنبال اسپانسر هستیم

با وجود شائبه‌هایی که در مورد لغو مسابقات غرب آسیا در موعد مقرر ایجاد شده، بهرام افشارزاده تاکید دارد که هیچ صحبتی در این مورد نشده و تلاش داریم این مسابقات را در موعد مقرر برگزار کنیم.

بهرام افشارزاده که بنا به مصوبه اولین نشست هیات اجرایی جدید کمیته ملی المپیک مسئول پیگیری برنامه‌های مسابقات غرب آسیا در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این پرسش که "شنیده شده شاید برگزاری مسابقات غرب آسیا در موعد مقرر لغو و به زمان دیگری موکول شود"؟، اظهارداشت: چنین صحبتی درست نیست. تمام تلاش ما این است که مسابقات را در موعد مقرر و در کیش برگزار کنیم و همچنان هم پیگیری کارهای مربوط به آن هستیم.

وی تصریح کرد: حتی در راستای پیگیری کارهای مسابقات غرب آسیا قرار است روز چهاشنبه سفری به کیش انجام دهم تا بازدیدی دوباره از امکانات و در کل وضعیت میزبانی داشته باشم. در کل اینکه تا به امروز هیچ تصمیمی برای لغو مسابقات غرب آسیا گرفته نشده است. من نمی‌دانم شما این موضوع را کی و از کجا شنیده‌اید؟

دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک در پاسخ به این پرسش که "چرا برنامه هفته گذشته برای سفر شما همرا با کیومرث هاشمی و شهنازی و مسئولان فدراسیون غرب آسیا به کیش منتفی شد"؟،خاطرنشان کرد: نایب رئیس فدراسیون غرب آسیا و دیگر افرادی که قرار است به نمایندگی از این فدراسیون برای بازدید امکانات کیش به کشورمان سفر کنند، باید زمان سفر خود را اعلام کنند تا بر اساس آن شرایط سفر مهیا شود. لغو بازدید هفته گذشته همین مسئله بوده است.

"اما گفته می‌شود کمیته ملی المپیک برای برگزاری مسابقات غرب آسیا با مشکل جدی مالی روبرو است و همین مسئله شائبه‌های لغو این مسابقات را موجب شده است"؟، افشارزاده در پاسخ به این پرسش مهر گفت: مشکلات مالی داریم اما حل می‌شود. رئیس کمیته ملی المپیک به شدت پیگیر موضوع است و قرار است اسپانسر گرفته شود. اگر رایزنی‌ها در این مورد به نتیجه برسد هیچ مشکلی برای میزبانی و برگزاری مسابقات غرب آسیا در موعد مقرر نخواهیم داشت.

افشارزاده تاکید کرد: ورزش ایران علاوه بر مسابقات غرب آسیا چند رویداد دیگر مانند بازی‌های آسیایی هم در پیش دارد. تا به امروز برنامه حضور در هیچ یک از این رویدادها لغو نشده است.

کد خبر 2227748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha