۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۱۴:۳۴

یوسفی در گفتگو با مهر:

13 پروژه عمرانی در ثلاث باباجانی افتتاح می شود

13 پروژه عمرانی در ثلاث باباجانی افتتاح می شود

ثلاث باباجانی ـ خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت: در دهه مبارک فجر امسال بیش از 13 پروژه در شهرستان ثلاث باباجانی در بخش های مختلف با اعتباری بالغ بر 37 هزار میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

رستگار یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امسال به مناسب دهه مبارک فجر، پروژه های بسیاری در سطح شهرستان ثلاث باباجانی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی تاکید کرد: در این دهه مبارک بیش از 13 پروژه در شهرستان ثلاث باباجانی در بخش های مختلف با اعتباری بالغ بر 37 هزار میلیون ریال به دست مسئولان به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به افتتاح دبستان 12 کلاسه توسط آموزش و پرورش شهرستان ثلاث باباجانی، تاکید کرد: این  دبستان با اعتباری بالغ بر 15 هزار میلیون ریال به بهره برداری می رسد که این مهم می تواند تا حد زیادی مشکل فضای آموزشی در این شهرستان را برطرف کند.

یوسفی عنوان کرد: همچنین در این ایام، شاهد راه اندازی شبکه دیجیتال فرستده "قلقله" با اعتباری بالغ بر 5 هزار میلیون ریال خواهیم بود که متولی این طرح سازمان صداوسیما است.

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی بیان داشت: در دهه فجر امسال فاز اول طرح هادی در روستاهای "ژالان علیا"، "تپان" و " امام عباس علیا" با اعتباری بالغ بر 9 هزار میلیون ریال توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه آغاز می شود.

یوسفی به نصب 27 دستگاه بخاری تابشی در مدارس این شهرستان با اعتبار 200 میلیون ریال اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از طرحهای قابل افتتاح در این شهرستان، بهره برداری از جایگاه پروار بندی 200 راسی در روستای "چناره علی مدد" با اعتبار 1478 میلیون ریال است.

وی به افتتاح یک واحد مرغداری گوشتی 20 هزار قطعه ای در روستای "کانی دانیال" این شهرستان با اعتبار 2980 میلیون ریال اشاره کرد و افزود: افتتاح طرح گازرسانی به شهرک بسیجیان شهر تازه آباد ثلاث باباجانی یکی دیگر از برنامه های دهه فجر در این شهرستان است که این پروژه نیز با اعتباری در حدود 1500 میلیون ریال انجام گرفته است.

بهره برداری از پروژه آسفالت راه روستایی "وانی سر" ثلاث باباجانی دیگر طرح در دهه فجر بود که فرماندار این شهرستان به آن اشاره کرد و گفت: برای بهره برداری از این پروژه که متولی اصلی آن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه است، اعتباری بیش از 1500 میلیون ریال هزینه شده است.

افتتاح 4 واحد مسکن مددجویان بهزیستی، اجرای فنس کشی مزار شهدای "دواله" و همچنین افتتاح اطاق انفورماتیک دانشگاه پیام نور، از دیگر طرح های قابل بهره برداری در ثلاث باباجانی بود که فرماندار این شهرستان بدان اشاره داشت.
 

کد خبر 2228041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha