۱۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۲۸

آماده‌سازی 3 مجموعه قصه جدید از لاله جعفری توسط امیرکبیر

آماده‌سازی 3 مجموعه قصه جدید از لاله جعفری توسط امیرکبیر

لاله جعفری از آماده‌سازی 3 مجموعه قصه جدیدش توسط انتشارات امیرکبیر برای چاپ خبر داد.

لاله جعفری نویسنده کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آثار جدید خود گفت:‌ 3 مجموعه کتاب خردسال و کودک دارم که قرار است توسط انتشارات امیرکبیر منتشر شود. یکی از این مجموعه‌ها، «رازهای من» نام دارد که برای مخاطبان خردسال است. این اثر، 7 قسمت دارد که با یک خط ارتباطی ظریف به یکدیگر متصل هستند. در توصیف «رازهای من» می‌توانم بگویم که راز و نیازهای یک بچه با خدا است.

وی افزود: مجموعه دیگری که قرار است امیرکبیر آن را منتشر کند، «قصه‌های خرس کوچولو‌» است که 5 قسمت و یک شخصیت واحد دارد و در هر قسمت ماجرایی برای این شخصیت روی می‌دهد. تصویرگری داستان‌های این مجموعه را علی خدایی به عهده دارد. مجموعه سوم هم «قصه‌های موش کوچولو» است که این مجموعه هم 5 قسمتی است و درباره یک بچه موش است که با عناصر 4 گانه طبیعت آشنا می‌شود. یعنی 4 قصه از این مجموعه درباره عناصر 4 گانه و قصه پنجم هم درباره آشنا شدن بچه موش با خودش است که به نوعی به کشف خودش منتهی می‌شود. تصویرگری این مجموعه هم به عهده علی مفاخری است.

این نویسنده در ادامه گفت‌: 3 مجموعه مذکور در مرحله تصویرگری هستند. اما مجموعه قصه دیگری هم به نام «قصه‌های گوگولی» دارم که قرار است توسط انتشارات قدیانی منتشر شود. هر جلد از این مجموعه 5 جلدی را یک تصویرگر، تصویرگری می‌کند و هر جلدش نیز شامل 10 قصه است. یعنی در کل، یک مجموعه 50 قصه‌ای خواهد بود.

جعفری گفت: تصویرگری «قصه‌های گوگولی» به پایان رسیده و شاید تا پایان امسال به چاپ برسد.

کد خبر 2229457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha