جعفری در گفتگو با مهر؛

ترجمه مجموعه ۶ جلدی داستان‌های انگلیسی برای بچه‌ها چاپ می‌شود

ترجمه مجموعه ۶ جلدی داستان‌های انگلیسی برای بچه‌ها چاپ می‌شود

لاله جعفری از آماده‌سازی آثار جدیدش از جمله کتاب «قصه‌های موش کوچولو» و یک مجموعه ۶ جلدی از ترجمه آثار نویسندگان انگلیسی زبان برای خردسالان و کودکان خبر داد.

لاله جعفری نویسنده کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آثار جدید خود گفت: در حال حاضر تعداد زیادی از آثارم اعم از تالیف و ترجمه در آستانه چاپ هستند که البته تعدادی از آن‌ها از مدت‌ها پیش برای چاپ آماده شده اند. از جمله آثارم که چند سال است در انتظار چاپ اند، ۲ کتابی هستند که قرار است توسط انتشارات سوره مهر به چاپ برسند. این ۲ کتاب، هرکدام ۱۰ قصه را برای خردسالان شامل می‌شوند که یکی «گریه نکن آقا گاوه» و دیگری «قصه های مامانی» نام دارد.

وی افزود: جالب است که اولین کسی که سوره مهر در قالب این پروژه با او قرارداد بست من بودم ولی حالا که حدود ۵۰ کتاب قصه از مجموعه مذکور چاپ شده، ۲ کتاب من هنوز به چاپ نرسیده است. اثر دیگرم، قرار است توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چاپ شود و «با عددها دوست می‌شوی؟» نام دارد. این کتاب را چندی پیش به کانون دادم و خبر دارم به تازگی تصویرگری‌اش توسط علی خدایی به پایان رسیده است. این کتاب برای مخاطبان خردسال و زیر چاپ است.

این نویسنده کودک و نوجوان ادامه داد: از جمله آثار دیگرم، «قصه های موش کوچولو» نام دارد که کتابی برای خردسالان است و قرار است توسط انتشارات امیرکبیر و در قالب کتاب‌های شکوفه به چاپ برسد. تصویرگری این کتاب هم توسط علی خدایی انجام می شود و تا جایی که می دانم هنوز مراحلی از تصویرگری اش باقی مانده است.

جعفری گفت: علاوه‌بر آثار گفته شده، یک مجموعه ۱۰ جلدی هم به نام «قصه‌های گوگولی» دارم که قرار است در قالب کتاب‌های بنفشه انتشارات قدیانی به چاپ برسد. هر جلد از کتاب‌های «قصه‌های گوگولی» شامل ۵ قصه برای خردسالان می شود و مجلدات آن توسط ۵ تصویرگر، نقاشی شده است. از جمله آثار دیگرم که قرار است توسط این ناشر چاپ شود، ۶ جلد کتاب ترجمه است که هرکدام ۲۲ قصه برای بچه ها دارند. این کتاب‌ها شامل آثاری از نویسندگان انگلیسی زبان هستند و هر کتاب هم نامی مجزا و مستقل دارد.

وی گفت: آثاری که در انتشارات قدیانی دارم، آماده چاپ هستند و قرار است تا چندی دیگر منتشر شوند.

کد خبر 2924409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha