۱۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۸:۰۸

پدر شهید احمدي روشن:

انرژي هسته اي وديعه شهداي هسته اي برای مردم و مسئولين است

انرژي هسته اي وديعه شهداي هسته اي برای مردم و مسئولين است

بهشهر - خبرگزاری مهر: پدر شهيد احمدي روشن گفت: انرژي هسته اي وديعه پنج تن از شهداي هسته اي برای مردم و مسئولين است و همه بايد در دستيابي به اين مسئله مهم تلاش كنيم.

به گزارش خبرنگار مهر، رحيم احمدي روشن پدر شهيد مصطفي احمدي روشن عصر چهارشنبه در يادواره شهداي دانش آموزي بهشهر كه به همت دبيرستان شاهد پسران اين شهرستان رد سالن بصيرت ارشاد برگزار شد افزود: ما براي رسيدن به اين انرژي شهيد داه ايم و نبايد از خون شهدا بگذريم.

وي اظهار داشت: شهدا تلاش فراواني براي رسيدن به اين مسئله كشيدند و غني سازي اورانيوم را از 3.5 درصد به 5 و 20 درصد رساندند و نبايد به آساني از كنار اين مسئله بگذريم.

احمدي روشن يادآور شد: تنها خواسته خانواده‌های شهدای هسته‌ای ایران پیشرفت هسته‌ای و عقب نشینی نکردن در این زمینه است و نبايد از اين مسئله لحظه اي غفلت كنيم چرا كه عقب نشيني در اين مسئله عقب نشيني از حزب الله، سوريه و كشورهاي مسلمان و مستضعف منطقه و جهان است و اگر روزي به اين صنعت خيانت شود بايد جوابگو باشيم.

وي گفت: وقتي رهبری به ديدن ما آمدند از مصطفي بعنوان مصطفای ما و مصطفي مردم ياد كردند كه من هم متوجه شدم ديگر مصطفي متعلق به همه ايران اسلامي است و هر كجا نام ايران اسلامي و انرژي هسته اي باشد مصطفي ما هم انجا است.

وی با اشاره به تیم مذاکره کننده هسته‌ای تصریح کرد: تیم مذاکره کننده ایران به پشتوانه ملت در مقابل استکبار جهانی ایستاده و پیشرفت صنعت هسته‌ای ابهت و عظمت ما را به رخ جهانيان و استكبار كشانده است.

احمدی‌روشن ادامه داد: صنعت هسته اي پشتوانه اي محكم و استوار براي ملت ايران اسلامي است و نبايد به بهانه هاي واهي از آن دست بكشيم و بدانيم اگر روزي چرخ انرژي هسته اي در ايران نچرخد ديگر هيچ چرخي نخواهد چرخيد.

وي افزود: شايد روزي درهاي سايت هسته اي را بستند و مهر و موم كردند و تلويزيون مداربسته مي گذاشتند كه مصطفي مي گفت: ما حتي جرات رد شدن از جلوي درب سايت را نداشتيم و دلسردي بر اين بچه هاي هسته اي حاكم شده بود اما امروز با تلاش همين افراد و بچه هاي هسته اي ما به نقطه اوج در صنعت هسته اي رسيديم و بايد قدر اين نعمت را بدانيم.

احمدي روشن گفت: ما خانواده شهدای هسته‌ای از ملت و دولت چیزی نمی‌خواهیم و بدهکار همه ملت ايران و ايستادگي و صبر و استقامتشان  هستیم و اگر انقلاب از ما سر و خون بخواهد آن را تقدیم می‌کنیم و ملت ايران نيز بايد به وصاياي شهدا عمل كرده و ولايتمداري كه دغدغه همه شهدا بود را در لحظه لحظه زندگي پياده كنند.

کد خبر 2230166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha