۲۴ فروردین ۱۳۹۳، ۱۵:۰۵

سردار عروج:

ملت ایران مسیر علم اندوزی را طی می کند/ احمدی روشن: چراغ سبزهای دشمن راهی برای قتل اعتقادات ملت است

ملت ایران مسیر علم اندوزی را طی می کند/ احمدی روشن: چراغ سبزهای دشمن راهی برای قتل اعتقادات ملت است

اراک - خبرگزاری مهر: مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران علیرغم مخالفت با تولید سلاح های هسته ای اما مسیر علم اندوزی و دانش افزایی دانش هسته ای را برای استفاده های صلح آمیز تا انتها طی می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار خسرو عروج ظهر یکشنبه در آئین جشن روز ملی فناوری هسته ای در سالن ولایت دانشگاه آزاد اسلامی اراک، افزود: عناد دشمنان با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با علم اندوزی ما است و آنها مخالف پیشرفت ملت ایران اسلامی هستند.

وی ضمن توصیه جوانان به دانش افزایی، ادامه داد: اثر دانش افزایی والدین در فرزندانشان و در آینده مشخص خواهد شد؛ لذا علم اندوزی صحیح توسط جوانان در حال حاضر می تواند در پیشرفت و توسعه کشور در آینده نقش موثری را ایفا نماید.

وی گفت: علم هسته ای ما نیز مانند بقیه علوم پیشرفت خواهد کرد و دشمنان نیز باید بدانند که مملکت ایران اسلامی فرماندهی همچون امام زمان (عج) را دارد و به لطف خداوند این انقلاب به انقلاب اصلی امام عصر(عج) متصل خواهد شد.

مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سالروز رحلت حضرت ام البنین (س) ابراز کرد: از دامن چنین مادرانی است که مردان به به معراج می رسند؛ لذا بررسی زندگی مادران ائمه اطهار(ع) باید بیش از پیش در دستور کار خانواده ها قرار بگیرد.

موضوع هسته ای مورد انتقاد دنیای استکبار نیست

این مسئول با تاکید بر اینکه مکتب مردم ما مکتب امام حسین (ع)  و مکتب علوی است اظهار داشت: موضوع هسته ای ایران اسلامی به هیچ وجه مورد انتقاد دنیای استکبار نیست بلکه آنچه هدف اصلی دشمنان است مکتب و اعتقادات ملت ما می باشد.

عروج افزود: دشمنان با ایران اسلامی عناد دارند و با ایران هسته ای کاری ندارند؛ لذا آنها با راه اندازی جنگ نرم و 345 ماهواره دارای کانال های متفاوت سعی در ضربه زدن به جوانان و اعتقادات مردم ایران دارند.

مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دنیای استکبار می خواهد بین جوانان و اعتقادات خانواده هایشان فاصله ایجاد کند تا به اهداف شوم خود که همان ضربه زدن به اعتقادات ملت ایران و بی هویت کردن آنها است دست یابد.

وی با تاکید بر اینکه دانشمندان هسته ای بدون غرور و با خلوص نیت، همچنین تربیت صحیح خانواده هایشان توانسته اند به این موفقیت ها دست یابند، بیان کرد: راه شهادت دانشمندان هسته ای شهید ایران اسلامی راهی کیفی و برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است و دشمنان می خواهند با صدور قطعنامه های متفاوت علیه ایران اسلامی جلوی پیشرفت دانشمندان ما را بگیرند.

سردار عروج خاطرنشان ساخت: دشمنان بدانند و آگاه باشند که ملت ایران تحت هیچ شرایطی دست از علم اندوزی و دانش افزایی برنخواهد داشت و به لطف خداوند هم به سر منزل مقصود خواهند رسید.

فرهنگ مقاومتی باید در بین جوانان نهادینه شود

پدر شهید احمدی روشن نیز در این آئین گفت: ما در جامعه در نوع فرهنگ مقاومتی و وارداتی داریم که باید فرهنگ مقاومتی ما در بین جوانان نهادینه شود.

رحیم احمدی روشن افزود: در شهادت مصطفی احمدی روشن با خداوند معاوله ای کردم که در آن صاحب میلیون ها مصطفی شدم.

وی ابراز کرد: فرهنگ وارداتی فرهنگی است که دشمنان می خواهند با وارد کردن آن در بین جوانان آنها را از اعتقاداتشان، عقاید و هویت اصلی خود دور کنند و به جای آن فرهنگی به دور از شان جوانان ایرانی و مسلمان را جایگزین کنند و این نسخه ای است که دنیای استکبار برای جوانان ما پیچیده است.

پدر شهید احمدی روشن از شهدای هسته ای کشور، اظهار داشت: جوانان باید با الگوگیری از زندگی شهدا بتوانند راه آنها را طی کرده و دشمن را از رسیدن به اهداف شومش نا امید کنند.

چراغ سبزهای دشمن راهی برای قتل اعتقادات ملت است

وی  با تاکید بر اینکه چراغ سبزهای دشمن راهی برای قتل اعتقادات ملت است ادامه داد: چراغ سبزهایی که دشمن برای ما گاهی نشان می دهد راهی برای صلح کردن با ایران اسلامی نیست بلکه راهی است که از طریق آن باز هم می خواهند کمر به قتل ملت ایران و اعتقادات آنها ببندند.

رحیم احمدی روشن تصریح کرد: شهید مصطفی احمدی روشن با ویژگی بارز احترام به والدین و اساتید توانست به موفقیت زیادی در زندگی دست یابد، لذا جوانان هم باید بدانند که علم منهای احترام به والدین و حرف شنوی از اساتید بی فایده است و راه به جایی نخواهد برد و ذره ای نیز ارزش نخواهد داشت.

وی یادآور شد: ولایتمداری هم از دیگر ویژگی های بارز این شهید بود؛ لذا جوانان باید با پیروی از خط ولایت بتوانند توطئه های دشمنان ایران اسلامی را خنثی کنند.

کد خبر 2269884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha