۲۲ فروردین ۱۳۹۳، ۱۱:۴۳

احمدي روشن:

استكبار جهاني به دنبال دور كردن مردم از رهبری و انقلاب است / ملت ایران باید تا ابد بزرگ بماند

استكبار جهاني به دنبال دور كردن مردم از رهبری و انقلاب است / ملت ایران باید تا ابد بزرگ بماند

گرگان- خبرگزاري مهر: پدر شهید مصطفی احمدي روشن گفت: به محض اينكه انقلاب اسلامي به پيروزي رسيد استكبار جهاني با همه اقمار خود تلاش كرد تا مردم را از رهبر و انقلاب دور كند و براي همين جنگ را به وجود آوردند.

به گزارش خبرنگار مهر، رحيم احمدي روشن شامگاه پنجشنبه در جشن فناوري هسته اي در بين مردم گرگان ابراز داشت: آنان تصور مي كردند مردم از ترس گرسنگي، از دادن مال و اموال و عزيزانشان از اين انقلاب دست مي كشند ولي مردم ايران 30 سال استقامت كردند و خم به ابرو نياوردند.

وي با بيان اينكه استكبار جهاني دشمن خوني من و شماست، اظهار داشت: استكبار جهاني پسر خاله من و شما نيست  بلكه دشمن ما است  و نمي خواهد هيچ وقت با ما كنار بيايد بلكه  مي خواهد ما را تو خالي نشان دهد.

احمدي روشن بيان داشت: استكبار جهاني هميشه جلوي اين انقلاب سنگ مي اندازد و اگر در جبهه هاي جنگ نتواند فرزندان ايران را شهيد كند در پشت جبهه هاي جنگ آنان را به شهادت مي رساند.

وي با عنوان اينكه ما جزيي از مردم هستيم، تصريح كرد:ما خودمان را از مردم مي دانيم و چيزي از مردم طلب نداريم  بلكه هنوز هم به رهبر و انقلاب بدهكار هستيم.

وي عنوان داشت: ما خواستار حفظ شانيت مردم ايران اسلامي هستيم و غرور اين مردم نبايد خرد شود بلكه اين مردم بايد تا ابد بزرگ باشند.

احمدي روشن اذعان داشت: مصطفي شهيد قشر بخصوصي نبود بلكه متعلق به همه مردم و اديان بود و خود را خدمتگذار مردم مي دانست  و خواستار سرافرازي همه مردم ايران بود و براي اين مردم جهاد گونه كار كرد

وي در ارتباط با اقتصاد مقاومتي خاطرنشان كرد: اقتصاد مقاومتي و اسلام  آنچنان نيرويي به مردم مي دهد كه مي توانند در برابر تند بادهاي روزگار كمر خم نكنند.

کد خبر 2268245

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha