۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۳۵

احمدی روشن:

همه باید از تیم مذاکره کننده حمایت کنند/ مشکل استکبار با ایران بر سر اسلام است

همه باید از تیم مذاکره کننده حمایت کنند/ مشکل استکبار با ایران بر سر اسلام است

بیرجند- خبرگزاری مهر: پدر شهید احمدی روشن گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای فرزندان این انقلاب و نظام هستند و می بایست همه ما از آنان حمایت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر؛  رحیم احمدی روشن پدر شهید مصطفی احمدی روشن پنج شنبه شب در همایش شهادت، جهاد و ایثار در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: استکبار جهانی اکنون مجبور است در مقابل ایران اسلامی حاضر شود و با مسئولین ایران سر یک میز به مذاکره بنشیند.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران بر سر مسئله هسته ای با ایران مشکل ندارند بلکه بر سر اسلامیت ایران مشکل دارند، تصریح کرد: الان خیلی از کشور ها هسته ای هستند چرا آمریکا با آنها مشکل ندارد آنها می خواهند که ایران اسلامی دست از اسلام و شیعه بودن بردارد.

وی با اشاره به گفته آمریکا که می گوید "همه گزینه ها روی میز است"؛ بیان کرد: شهداء، ملت قهرمان همیشه درصحنه و جوانان دانشمند و رهبری معظم انقلاب گزینه های روی میز ایران اسلامی هستند و ما همه با اشاره رهبری با دل و جان ایستادگی می کنیم.

پدر شهید احمدی روشن افزود: به دشمنان می گویم که آنها حماقت می کنند که ایران را تهدید و تحریم می نمایند اما مردم ما در 22 بهمن با حضور خود ثابت کردند که دشمنان هیج غلطی نمی توانند بکنند اگر یک جوان ما را شهید می کنند عوض آن 100 جوان بلند می شوند.

وی در ادامه به خصوصیت های شهید احمدی روشن اشاره و بیان کرد: شهید دارای خصوصیات زیادی بود که می توان به چهره بشاش و خندان پرامید او اشاره کرد و گفت مصطفی در هر جلسه ای که حضور پیدا می کرد غم و ناامیدی را از آن جمع دور می کرد.

وی افزود: مصطفی دارای خصوصیات اخلاقی بسیار بالایی بود او هیچ وقت در مقابل پدر و مادر کوچکترین کوتاهی انجام نمی داد زمانی من و یا مادرش با او تماس می گرفتیم چنان جواب  ما را می داده که اکنون دوستانش به آن غبطه می خورند.

وی در ادامه بیان کرد: در مسائل کاری بسیار با علاقه و جدی عمل می کرد و زمانی که نطنز برای مدتی تعطیل شده بود زمان غم و اندوه وی بود و با هیج کس صحبت نمی کرد وقتی مجدد راه اندازی شد انگار مصطفی دوباره به دنیا آمده است.

احمدی روشن  با اشاره به تهدیدات دشمنان افزود: خواهش من از جوانان این است که نگذارند خون شهیدان پایمال شود و با حضور خود در تمام صحنه های علمی کشور یک بار دیگر ثابت کنند که اگر یکی از  دانشمندان ما را دشمنان شهید کنند عوض آن هزاران دانشمند هسته ای دیگر به کشور افزوده می شود.

وی با اشاره به مذاکرات گروه 1+5  عنوان کرد: تیم مذاکره کننده فرزندان این انقلاب و نظام هستند و باید طبق بیانات رهبر انقلاب همه ما از آنان پشتیبانی کنیم و آنان هم در مقابل زیاده خواهی های دشمنان ایستادگی نمایند و نگذارند خون شهیدان از بین برود.

کد خبر 2245853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha