۱۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۵۰

مالک جدید داماش:

عابدینی مدیرعامل داماش می‌ماند/ داماش را به خاطرعابدینی خریدم

عابدینی مدیرعامل داماش می‌ماند/ داماش را به خاطرعابدینی خریدم

مالک جدید باشگاه داماش گیلان با تاکید بر اینکه این باشگاه را به خاطر امیر عابدینی خریده است گفت: عابدینی سرقفلی این باشگاه است و به خاطر او داماش را خریداری کردم.

طلایی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص خرید امتیاز باشگاه داماش ضمن بیان مطلب فوق، گفت: ما با آقای عابدینی توافقاتی انجام دادیم و این انتقال عصر امروز قطعی می شود و پس از آن در خصوص این موضوع صحبت خواهم کرد.

وی ادامه داد: داماش سرقفلی دارد به نام امیر عابدینی. او مدیری توانا و فردی خوشمرام و خوش مشرب است. ما داماش را تنها به خاطر امیر عابدینی گرفته ایم.

مالک جدید باشگاه داماش در پاسخ به این سئوال که آیا عابدینی به عنوان مدیرعامل به همکاری اش با این باشگاه ادامه می دهد یا خیر، تاکید کرد: قطعا عابدینی می ماند و با مدیریت او کارها را پیش می بریم.

طلایی در پایان در مورد اینکه آیا داماش در لیگ برتر می ماند، گفت: توکلمان به خداست و با توسل به امام رضا (ع) و تلاش کادر فنی و بازیکنان قطعا تیم داماش در لیگ برتر می ماند.

طلایی در حالی با خبرنگار مهر به گفتگو پرداخت که پاسخگویی در مورد نحوه این قرارداد و وضعیت آینده باشگاه را به بعد از جلسه امروز موکول کرد.

کد خبر 2230936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha