۲۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۴:۱۸

تجلیل از خانواده شهدا و جنگ‌زدگان در «جشن بزرگ ملت ایران»

تجلیل از خانواده شهدا و جنگ‌زدگان در «جشن بزرگ ملت ایران»

محمد جعفر خسروی، تقدیر شده جشنواره جام جم در «جشن بزرگ ملت ایران» جایزه خود را به خانواده تاباک تقدیم می‌کند.

مریم جلالی مدیر گروه خانواده شبکه دو در این باره به خبرنگار مهر گفت: «جشن بزرگ ملت ایران» که امشب یکشنبه 20 بهمن با حضور مدیر شبکه دو روی آنتن می رود با چند اتفاق خوب همراه است.

وی افزود: قرار است در این برنامه مناسبتی محمدجعفر خسروی هدیه ۳۰ میلیون ریالی خود را به خانواده جنگ‌زده «تاباک» که از جمله آسیب دیدگان اجتماعی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند، تقدیم می‌کند.

جلالی یادآور شد: این تهیه‌کننده و مجری همچنین به دلیل این رفتار شایسته و تصمیم انسان دوستانه‌اش مورد تقدیر مدیر شبکه دو قرار می‌گیرد.

به گفته مدیر گروه خانواده شبکه دو، در ویژه برنامه امشب علی بخشی زاده از خانواده شهید عباس گودرزی و محمد فراهانی تصویربرداران برنامه «از آسمان» و اصحاب رسانه ملی که در عملیات تروریستی شهرستان سرباز به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، قدردانی خواهند کرد.

«جشن بزرگ ملت ایران» برنامه‌ای است که به مناسبت سی و پنجمین فجر انقلاب اسلامی با اجرای محمد سلوکی روی آنتن شبکه دو می‌رود.

این جشن که تا ۲۲بهمن به تهیه کنندگی مجتبی کشاورز پخش می شود، هر شب در تالار اندیشه حوزه هنری تهران برگزار می‌شود.

در اختتامیه سومین جشنواره بین المللی جام جم، هیات داوران سرو زرین این جشنواره در بخش محتوا و پژوهش برای برنامه  را به محمد جعفر خسروی برای برنامه «زنده باد زندگی» اهدا کردند. خسروی همچنین به عنوان برترین مجری برنامه‌های گفت‌وگو محور ترکیبی شناخته شده و از وی قدردانی شد.

پس از آن برنامه‌ساز «زنده باد زندگی» اعلام کرد که قصد دارد به پاس حضور بیش از 230 خانواده ایرانی در پادمان معاونت سیما جمهوری اسلامی ایران و مهمانی شبانه شبکه دو، جایزه خود را به خانواده تاباک اهدا کند.

کد خبر 2232601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha