۲۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۶:۵۱

هفته بیست و ششم لیگ برتر؛

فولاد ملوان را برد و موقتا صدرنشین شد/ برتری پرگل نفت برابر تراکتورسازی

فولاد ملوان را برد و موقتا صدرنشین شد/ برتری پرگل نفت برابر تراکتورسازی

در یکی از دیدارهای همزمان روز دوم هفته بیست و ششم لیگ برتر تیم فوتبال فولاد خوزستان با برتری برابر ملوان بندرانزلی با گلی دیرهنگام به برتری دست یافت و موقتا صدرنشین لیگ شد. تیم نفت تهران نیز با شکست تراکتورسازی در مکان دوم جدول ایستاد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ برتر فوتبال با دو دیدار همزمان ادامه یافت که در یکی حساس‌ترین دیدارها تیم‌های نفت تهران و تراکتورسازی به مصاف یکدیگر رفتند. در این بازی که از ساعت 15 امروز یکشنبه برگزار شد، تیم نفت تهران با 3 گل از سد حریف خود گذشت.

در این بازی که با قضاوت محمدرضا اکبریان در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد، رضا نوروزی (46 و 55) و مجتبی شیری (90) برای تیم نفت تهران گلزنی کردند.

شاگردان گل‌محمدی با این برد جمع امتیازات خود را به عدد 47 رساندند و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال موقتا در رده دوم جدول رده‌بندی ایستادند. تیم تراکتورسازی که علی کریمی را در فهرست خود نداشت با این شکست 39 امتیازی باقی ماند و در رده ششم جدول ایستاد.

در دیگر بازی همزمان تیم فولادخوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای ملوان بندرانزلی بود با وجود حملات فراوانی که به خصوص در نیمه دوم روی دروازه حریف شمالی خود ایجاد کرد، سرانجام در دقیقه 89 قفل دروازه حریف را توسط مهرداد جماعتی روی یک ریباند باز کرد و 3 امتیاز ارزشمند این دیدار را از آن خود کرد.

شاگردان فرکی در پایان هفته بیست و ششم لیگ برتر 50 امتیازی شدند و موقتا در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفتند. تیم ملوان نیز با 38 امتیاز در رده هفتم قرار گرفت.

تیم‌های استقلال و سایپا از ساعت امروز در آخرین دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می‌روند.

کد خبر 2232927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha