۲۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۸:۰۷

گل محمدی پس از برد نفت؛

باید 6 یا 7 گل به تراکتور می‌زدیم/ اعتراض نوروزی به تعویض بی‌مورد بود

باید 6 یا 7 گل به تراکتور می‌زدیم/ اعتراض نوروزی به تعویض بی‌مورد بود

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با تاکید بر اینکه در نیمه دوم باید 6 یا 7 گل به تراکتورسازی می زدیم، گفت: بازیکنان ما توانستند قدرت تیمی نفت را به خوبی نشان دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی سه بر صفر عصر امروز یکشنبه تیمش مقابل تراکتورسازی در ورزشگاه تختی به خبرنگاران گفت: ما احتیاج زیادی به شکست تراکتورسازی و کسب سه امتیاز بازی داشتیم تا در کورس مدعیان قهرمانی باقی بمانیم. بنابراین با انگیزه زیادی وارد بازی شدیم.

وی در همین خصوص افزود: در نیمه نخست می توانستیم حداقل 2 گل به تراکتورسازی بزنیم. ما  شناخت خوبی از تراکتورسازی داشتیم و راههای نفوذ بازیکنان این تیم را به خوبی بستیم. در این دیدار بازیکنان ما تمرکز بالایی داشتند و من از عملکرد آنها راضی هستم. در واقع آنها توانستند قدرت تیمی نفت را به خوبی به معرض نمایش بگذارند.

سرمربی تیم نفت تهران تاکید کرد: ما در نیمه دوم باید6 یا 7 گل به تراکتورسازی بزنیم امیدوارم این روند ما در بازیهای آینده نیز ادامه داشته باشد و به عنوان مدعی قهرمانی باقی بمانیم.

وی در خصوص اعتراض و ناراحتی رضا نوروزی پس از تعویض اظهار داشت: نوروزی در فاز دفاعی تیم خسته شده بود و کادر فنی تشخیص داد که باید تعویض شود. بنابراین اعتراضش به تعویض کاملا بی مورد بود ضمن اینکه بازیکنی که به جای او آمد با انگیزه و دوندگی زیادی که داشت توانست عملکرد خوبی در میدان داشته باشد.

کد خبر 2233027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha