۲۱ بهمن ۱۳۹۲، ۲۱:۰۹

اختتامیه نخستین سوگواره عکس عاشورایی در نکا برگزار شد

اختتامیه نخستین سوگواره عکس عاشورایی در نکا برگزار شد

نکا - خبرگزاری مهر: نخستین سوگواره عکس عاشورایی ( غروب خورشید) با تجلیل از هنرمندان برگزیده در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا به‌ کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر محمدعلی صفرپور عصر دوشنبه در آیین اختتامیه نخستین سوگواره عکس عاشورایی در سالن فرهنگ و ارشاد نکا اظهار داشت: کانون بسیج هنرمندان با همکاری و حمایت اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان به منظور شناسایی زاوایای پنهان عزادارای محرم وهمچنین توسعه و ترویج فرهنگ عاشورایی در راستای تقویت وتبادل نظرات هنری میان هنرمندان عکاس شهرستان نکا نخستین سوگواره عکس عاشورایی (غروب خورشید) یادمان هنرمند فرهیخته زیده یاد مجتبی محمدنژاد را برگزار کرد.

دبیر نخستین سوگواره عکس عاشورایی افزود: 65 نفر از عکاسان و هنرمندان شهرستان بیش از هزار و 500 قطعه عکس در موضوع سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و فرهنگ عزاداری به دبیرخانه این مسابقه ارسال کردند و از آثار رسیده به دبیرخانه سوگواره، 40 اثر به مرحله نهایی راه یافت که این آثار در نمایشگاهی در سالن اداره وفرهنگ وارشاد نکا در معرض دید عموم قرار گرفت.

رئیس فرهنگ و ارشاد نکا تصریح کرد: اگراستکبار جهانی تا کنون نتوانسته بر ما غلبه کند به برکت تکیه بر سیدالشهدا و مکتب عاشورا است.

گفتنی است در این مراسم از پنج نفر برتر این مسابقات با اهدای لوح تقدیر و تندیس سوگواره و جایزه نقدی از آنان تجلیل شد، از دیگر آثار نیز با اهدای لوح تقدیر و تندیس سوگواره تقدیر شد.

کد خبر 2233983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha