۲۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۵۲

فرهنگی در گفتگو با مهر:

شورای نگهبان نظرش درباره بودجه مصوب را یکشنبه به مجلس اعلام می کند

شورای نگهبان نظرش درباره بودجه مصوب را یکشنبه به مجلس اعلام می کند

به گفته یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه 93 یکشنبه از سوی شورای نگهبان به مجلس شورای اسلامی اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، محمد حسین فرهنگی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر اظهار داشت: نظر شورای نگهبان یکشنبه به مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌شود.

بر این اساس روز دوشنبه در اولین جلسه علنی مجلس بعد از بررسی بودجه سال 93 ، بررسی ایرادات احتمالی شورای نگهبان مورد رسیدگی قرار می گیرد.

به گزارش مهر، این در حالی است که در بررسی لایحه بودجه احکام زیادی آورده شده بود که مخالفت تعدادی از نمایندگان مجلس را به همراه داشت و یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه با انتقاد از احکام لایحه بودجه گفت: در پایان تصویب لایحه بودجه به دولت توصیه کردیم سال آینده احکام را از لایحه بودجه حذف و تمام موارد را در قالب ردیف و رقم به مجلس بدهد.

علاوه بر این در جریان بررسی لایحه بودجه نمایندگان مجلس به حذف لایحه هدفمندی یارانه‌ها موافقت کردند که ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در این خصوص گفت: اگر شورای نگهبان این مصوبه را خلاف قانون اساسی بداند به مجلس ارجاع می‌دهد و مجلس آن را بررسی می‌کند.

کد خبر 2234837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha