۲۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۴۴

شاهرخ شهنازی:

چالشی بین کمیته المپیک و فدراسیون فوتبال به وجود نخواهد آمد

چالشی بین کمیته المپیک و فدراسیون فوتبال به وجود نخواهد آمد

دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص اخبار منتشر شده پیرامون مخالفت این کمیته با انتخاب وینگادا به عنوان سرمربی تیم امید ایران گفت: فدراسیون فوتبال هنوز گزینه ای را به ما پیشنهاد نکرده است و مطمئن باشید هیچ چالشی بین ما و فدراسیون به وجود نخواهد آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، شاهرخ شهنازی در حاشیه مجمع انتخابات فدراسیون قایقرانی در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات کاملاً سالم برگزار شد و باید توافق با فدراسیون جهانی نیز مورد تایید قرار گیرد، خواهش من این است که بحث را سیاسی نکنیم و تا زمانی که اتفاقی رخ نداد نباید بی جهت درباره مسایلی نظیر شکایت دوباره به فدراسیون جهانی و تعلیق این رشته صحبت کرد بنابراین هر وقت این اتفاق افتاد درباره آن حرف بزنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری مسابقات غرب آسیا کاملاً منتفی شده است بیان کرد: ما هم منتظریم ببینیم که چه اتفاقی رخ خواهد داد و فعلاً در این زمینه صحبت ها همان بوده که قبلاً انجام گرفت.

شهنازی در خصوص این که آیا مسئولان این کمیته و وزارت ورزش وعده کسب 30 مدال طلا را در بازی های آسیایی داده اند گفت: من هرگز چنین حرفی نزدم و آقای سجادی هم تا آنجا که خبر دارم این حرف را نزدند. فدراسیون ها تازه می خواهند کار خود را شروع کنند و اگر چنین خبری هم منتشر شده من آن را نخواندم. بنابراین این موضوع صحت ندارد.

وی در خصوص اینکه رئیس فدراسیون تیر و کمان عنوان کرده که تا زمان تشکیل مجمع در پست خود باقی خواهد ماند گفت: اگر ایشان گفته که دوست دارد در این پست بماند موضوعی نبوده که آن را با ما مطرح کرده باشد به هر حال آقای شجاعی خزانه دار کمیته ملی المپیک بوده و براساس قانون باید از سمت خود در فدراسیون کناره گیری کند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص بودجه تعیین شده برای این کمیته تصریح کرد: بودجه‌ای که برای ما تعیین کرده اند کفاف برنامه ها را نمی دهد و از مجلس و دولت محترم تقاضا داریم ورزش را مورد حمایت بیشتری قرار دهند. ما در جلسه ای که با فراکسیون ورزش مجلس داشتیم آنها قول نهایت همکاری را دادند و خود شخص نجف نژاد به عنوان رئیس فراکسیون ورزش مجلس تاکید کرد که هر کمکی که از دستش بر بیاید برای ما انجام خواهد داد.

وی همچنین در خصوص نظارت بر عملکرد فدراسیون ها تا بازی های آسیایی توضیح داد: قبلاً در این باره یک ستادی وجود داشت که تحت عنوان ستاد تدارکاتی بازی های آسیایی مطرح می شد که همان ستاد حالا به مرکز نظارت بر تیم های ملی تغییر نام داده است و بر امور فدراسیون ها نظارت لازم را دارد.

شهنازی در پاسخ به این سوال که آیا شما با وینگادا به عنوان گزینه پیشنهادی تیم فوتبال امید ایران مخالف هستید؟ گفت: این هفته ما با کفاشیان جلسه ای خواهیم داشت، من هیچ نقطه نظری در این باره نداشته ام چرا که هنوز فدراسیون فوتبال پیشنهادی را به ما مطرح نکرده است. ما باید با آنها صحبت کنیم و مطمئن باشید هیچ چالشی بین ما و فدراسیون فوتبال به وجود نخواهد آمد چرا که معتقدیم با وحدت و همفکری یکدیگر می توانیم بعد از 40 سال راهی المپیک شویم.

کد خبر 2234912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha