۲۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۴:۴۷

سرمربی پرتغالی به تهران می‌آید؛

جزئیات مذاکرات وینگادا با فدراسیون فوتبال/ توصیه کی‌روش به گزینه تیم امید

جزئیات مذاکرات وینگادا با فدراسیون فوتبال/ توصیه کی‌روش به گزینه تیم امید

گزینه سرمربیگری تیم فوتبال امید درحالی عصر امروز برای مذاکره نهایی با فدراسیون فوتبال وارد تهران می‌شود که هنوز اختلافاتی در برخی جزئیات برای عقد قرارداد رسمی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، نلو وینگادا گزینه اصلی هدایت تیم فوتبال امید ایران ساعت 17 امروز چهارشنبه به تهران سفر کرده و امشب نیز به فدراسیون فوتبال می‌رود تا مذاکرات نهایی را با علی کفاشیان در خصوص هدایت این تیم برگزار کند.

البته وینگادا که سه‌شنبه شب در سفارت ایران حضور یافته بود، دقایق با کارلوس کی‌روش هم صحبت کرد و سرمربی تیم ملی فوتبال ایران او را تشویق کرد که در مذاکرات خود با مسئولان فدراسیون فوتبال، مثبت برخورد کرده تا شرایط همکاری میان طرفین فراهم شود.

در شرایط فعلی، نلو وینگادا در مباحث کلی مشکلی برای هدایت تیم فوتبال امید ایران ندارد اما به نظر می‌رسد اختلاف طرفین روی دو موضوع مالی و انتخاب دستیاران خارجی و ایرانی است.

وینگادا برای هدایت تیم فوتبال امید پیشنهادی را ارائه کرده است که با مبلغ مدنظر مسئولان فدراسیون فوتبال فاصله زیادی دارد. ضمن اینکه او می‌خواهد دستیارانی را با خود به ایران آورده و همچنین دستیار ایرانی‌اش را نیز با اختبار خود انتخاب کند.

حال باید دید با توجه به توصیه‌های کارلوس کی‌روش به نلو وینگادا، این مربی پرتغالی در مذاکرات امشب خود با علی کفاشیان به توافق می‌رسد یا بحث انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید ایران وارد فاز جدیدی خواهد شد.

 

کد خبر 2235013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha