۲۴ بهمن ۱۳۹۲، ۲۱:۵۰

تاج خبر داد:

تیم های فاقد امکانات مناسب اجازه حضور در لیگ برتر را ندارند

تیم های فاقد امکانات مناسب اجازه حضور در لیگ برتر را ندارند

رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: تیم هایی که از امکانات مناسبی برخوردار نیستند نمی توانند در لیگ برتر حضور پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر در کرمان، مهدی تاج پنجشنبه شب در نشست پیش از بازی فینال جام حذفی در کرمان گفت: خوشحالیم امسال جام حذفی مثل بقیه مسابقات برگزار شد، برنده بازی جام حذفی هر تیمی شود برای ما فرقی ندارد و مهم این است که اختتامیه با شکوه برگزار شود.

وی ادامه داد: امیدواریم هواداران دو تیم به ورزشگاه بیایند، سهمیه هر تیم 50 درصد از ورزشگاه است که اگر هر تیم نتواند 50 درصد را تصاحب کند بقیه صندلی ها به تیم مقابل اختصاص پیدا می کند.

تاج تصریح کرد: پیش بینی خیلی مسائل شده است و ایرادی نمی بینم و با تدابیری که اندیشیده شده است فینالی که فردا برگزار می شود باشکوه تر از ورزشگاه آزادی است.

وی اذعان داشت: با توجه به اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته این فینال یکی از بی عیب ترین و باشکوه ترین فینال های فوتبال ایران است و برای لحظه لحظه بازی و اختتامیه برنامه ریزی شده و در زمان برگزاری اختتامیه اجازه ورود هیچ کس را به زمین نمی دهیم، همه چیز تعریف شده است و امیدواریم همه چیز عالی برگزار شود.

رئیس سازمان لیگ فوتبال همچنین در خصوص تیم های صعود کننده از دسته یک به لیگ برتر گفت: اجازه ورود تیم هایی که امکانات مناسب را ندارند به لیگ برتر نمی دهیم و لیگ سال آینده مطمئنا 16 تیمی برگزار می شود و باید در صورت صعود تیم های فاقد امکانات به لیگ برتر تصمیم گیری در خصوص تیم صعود کننده انجام شود.
 

کد خبر 2235669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha